ترندهای کسب و کارعمومی

کوچکترین سایز تخت دو نفره

یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از خرید سرویس خواب باید به آن توجه کرد، اندازه تخت است. دانستن ابعاد استاندارد تخت به انتخاب خوب و ایده آل کمک می کند. وب سایت مبلمان و اثاثیه علاوه بر ابعاد استاندارد، انواع تخت خواب دونفره و یک نفره تشک دار را در سایزهای کوچک، متوسط، کوئین و کینگ ساخته است که با توجه به نیاز و ابعاد خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اتاق خواب تو. انتخاب کنید

سایزهای مختلف سرویس خواب نوجوان دونفره و تخت یک نفره: در تصویر زیر سایزهای مختلف تخت خواب دونفره و تخت یک نفره شامل عرض و طول تخت را مشاهده می کنید. این اندازه ها شامل تخت نوزاد می شود تخت های نوجوان تخت های نوجوان یک تخت دو نفره کوچک یا یک تخت یک نفره؛ تخت دو نفره متوسط شامل تخت دونفره کوئین و تخت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید اندازه تخت دو نفره کوچک یا تخت و نیم 140 سانتی متر عرض تخت کوئین 160 و 180 سانتی متر و عرض تخت کینگ 200 سانتی متر می باشد. طول تخت برای تخت های جونیور، دو نفره، کوئین و چندتایی 200 سانتی متر است. سایز اکثر تخت های مخصوص ساخته شده 220*220 می باشد.

لطفا توجه داشته باشید: تخت های کینگ و سوپر کینگ به دلیل ابعاد بزرگ برای اتاق خواب های اصلی در نظر گرفته شده است. در برخی از مدل های تخت کینگ مجهز به جاروبرقی تخت می باشد که طول تخت را تا 250 سانتی متر افزایش می دهد.

ارتفاع استاندارد تخت با تشک: ارتفاع تشک استاندارد بین 20 تا 30 سانتی متر و ارتفاع تخت بین 25 تا 30 سانتی متر است بنابراین می توان ارتفاع استاندارد تخت تشک دار را در نظر گرفت. حدود 50 سانتی متر باشد در تصویر زیر ارتفاع تشک و پایه تخت را مشاهده می کنید.

سایز استاندارد تخت کینگ: تخت کینگ سایز یا کینگ سایز در ابعاد کوئین با عرض 180 سانتی متر و کینگ سایز 200 سانتی متر طراحی و تولید شده است. طول تاج اصلی این تخم ها بین 120 تا 140 و تاج کوچک بین 30 تا 40 سانتی متر است. الگوی استاندارد تخت خواب کینگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ابعاد استاندارد تخت کلاسیک: این تخت ها ظاهر ساده تری نسبت به تخت های نقطه ای دارند و در عرض های 160 و 180 طراحی و تولید می شوند. ارتفاع تاج این تخت ها بسته به طرح آن ها بین 90 تا 110 سانتی متر است. طول استاندارد آن 190 یا 200 است و مانند تخت کینگ است. در عکس زیر استاندارد تخت دو نفره کلاسیک را مشاهده می کنید.

اندازه استاندارد تخت خواب های دو نفره مدرن: تخت های مدرن از نظر نوع فریم پارچه ای کامل دور تخت از تخت های چوبی معمولی بزرگتر هستند. در تصویر زیر سایز استاندارد تخت دو نفره مدرن را مشاهده می کنید. تخت خواب های چوبی مدرن از نظر اندازه شبیه تختخواب های مدل کلاسیک هستند.

تخت پارچه ای سایز استاندارد با پشتی بلند: این تخت ها معمولا در اتاق های هتل یا اتاق خواب استفاده می شوند. اندازه تاج بزرگ این مدل تخت به 180 سانتی متر می رسد. در مدل های اکلیلی کوتاه این سایز بین 80 تا 90 سانتی متر است. عرض تمامی تخت های پارچه ای بین 170 تا 180 سانتی متر متغیر است.

سایز استاندارد تخت دو نفره فلزی: تخت دو نفره فلزی در سایز کوئین طراحی و تولید می شود. در زیر ابعاد استاندارد تخت دو نفره فلزی را مشاهده می کنید.

اندازه اتاق استاندارد:

برد 3 متری از 3.6 متر تا 4.2 متر تا 4.8 متر بهترین اندازه استاندارد اتاق خواب است. محل قرارگیری اتاق خواب در خانه باید به خوبی تهویه شود و در عین حال موضوع حریم خصوصی نیز رعایت شود. قاعدتاً اتاق خواب ها باید در گوشه و کنار ساختمان تعبیه شوند تا حداقل یک دیوار برای تهویه و روشنایی مناسب داشته باشند.

اتاق خواب باید نزدیک به جهت باد غالب باشد. محل اتاق خواب باید در ساعات صبح آفتابی باشد. حداقل اندازه پنجره در اتاق باید یک دهم سطح کف اتاق باشد. در اتاق خواب برای هر بزرگسال 5.9 متر مکعب و برای کودک 5.5 متر مکعب و فضای باقیمانده باید برای تخت در نظر گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا