اجتماعی

آغاز ساماندهی پارک حاشیه‌ای در ۳ منطقه تهران/ شناسایی فضای پارک خودروها با اپلیکیشن

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز ساماندهی پارکینگ حاشیه ای شهر تهران خبر داد.

شهریار افندی زاده در گفت وگو با شیمیشی. وی در خصوص وضعیت اخیر ساماندهی پارک های حاشیه شهر تهران گفت: در خصوص پارک های حاشیه شهر با توجه به هماهنگی هایی که در شهرداری تهران انجام شده و با توجه به آسیب شناسی که از اجرای طرح های قبلی گرفتیم. ، با مدل جدید. سازماندهی را از سه حوزه 1، 4 و 5 آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک، حدود 30 هزار پارکینگ برای این سه محدوده در نظر گرفته شده است، گفت: همه سامانه ها هوشمند شده اند و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن، پارکینگ های حاشیه ای را شناسایی کنند و مقرر شده است که سامانه باید پارکینگ های حاشیه ای را شناسایی کند. کنترل این مکان ها باید به مشتریان داده شود.

افندی زاده با تاکید بر اینکه اپلیکیشن پارک حاشیه ای یکی از اپلیکیشن های مورد تایید شهرداری تهران است و اپلیکیشن جداگانه ای طراحی نشده است، گفت: شهروندان می توانند از این اپلیکیشن برای پرداخت هزینه و شناسایی پارک حاشیه ای استفاده کنند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که در صورت اجرای موفقیت آمیز ساماندهی پارک های حاشیه ای در سه منطقه مذکور، می خواهیم این طرح را در برخی مناطق دیگر نیز گسترش دهیم و مکان های پارک حاشیه ای نیز گام به گام در دسترس قرار گیرد. وی تصریح کرد: ساماندهی پارکینگ های حاشیه ای نوعی پارکینگ است که صبح تا شب خودروهای خود را در حاشیه جاده ها پارک می کنند. در خارج، فضای پارک حاشیه ای برای خودروهایی که مدت زمان کوتاه تری توقف می کنند در دسترس است و خودروهایی که نیاز به توقف طولانی تری دارند باید به پارکینگ های عمومی بروند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه با اجرای روش های کنترل پارک حاشیه ای و قیمت ها مشکلات دیگری از جمله پارک دوبل حل می شود، در پاسخ به این سوال که آیا پرسنل پارکینگ برمی گردند یا خیر، گفت: تشخیص پارکینگ. . پارکینگ ها و مدیریت آنها ربطی به پرسنل پارکینگ ندارد زیرا این اقدامات از طریق اپلیکیشن ها مشاهده می شود و افرادی که به صورت غیرقانونی پارک می کنند از طریق سیستم های کنترلی یعنی دوربین های نصب شده روی موتورسیکلت ها و خودروها کنترل می شوند

وی گفت: اکنون این طرح در مناطق 1، 4 و 5 اجرا می شود و پس از آن به سایر مناطق مورد نظر تعمیم می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا