اقتصادی

دردسر یک اپلیکیشن برای خریداران سهام دولتی

در پی انتشار شماره ستون های دولتی از متقاضیان و اضافه برداشت از حساب برخی از آنها ، کسانی که متقاضی خرید از طریق بانک و کارگزار بوده اند و با مسئله اضافه برداشت مواجه هستند ، به بانک و کارگزاری خود مراجعه کردند و به بانک و کارگزاری خود رفتند و رفتند و قیمت اضافی را ارسال کردند. بسته اما ماموریت کسانی که سهام دولت را از طریق برنامه “برنامه” خریداری کرده اند هنوز مشخص نیست و آنها نمی دانند برای به دست آوردن ارزش پول خود چه کاری انجام دهند!

به گزارش شیمیشی ، در صندوق نخست که سهم دولت از سه بانک ملت ، صادرات وتجارت و بیمه البرز و پشتیبانی امین بود ، برنامه ها می توانستند این نوع پارک را از طرق مختلف مانند بانک ، کارگزاری یا برنامه پرداخت بانکی خریداری کنند. یک پرچم درست کنید.

پس از اتمام نوشتن و ثبت نام اولین خرید صندوق ETF ، برخی از افراد از افزایش خرید سهام دولت به شیمیشی شکایت کردند ، که در آن معاون وزیر اقتصاد توضیح داد که این پول با صندوق مطابقت ندارد و آن را به بانک ها باز می گرداند. ؛ بنابراین ، کسانی که از طریق بانک به ادارات دولتی مراجعه کرده و مداخلات خود را افزایش داده اند ، باید به بانک مراجعه کرده و درخواست بازپرداخت کنند.

علاوه بر این ، طبق گفته های ممنژاد ، کسانی که با خریدار دولتی خریداری کرده اند و با این مشکل روبرو هستند نیز باید به مداخلات خود بروند.

در بعضی موارد صاحبان ساختمانهای دولتی به دلیل شیوع ویروس تاج و دلیل مراجعه حضوری به بانکها کاهش یافته و شرایطی را برای آنها ایجاد کرده است ، بنابراین می توان از طریق برنامه پرداخت “Ap” اقدام به تهیه این توزیع کرد. . سایر حوادث نیز با مشکل اضافه برداشت مواجه شدند.

در پی این موضوع ، پیگیری های شیمیشی از سوی وزیر اقتصاد به وزیر بانکداری و بیمه بدون جواب ماند و هنوز مشخص نیست که آیا این پول برای جمع آوری کمک مالی برای کسانی که قطعات دولتی خریداری می کنند یا نه ، مشخص نیست.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا