آخرین خبرها از بارش برف و باران در لرستان/راه ۷۳۳ روستا مسدود است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی پازوکی در مصاحبه کلمات وی با خبرنگار آنلاین توضیح داد: به دلیل بارش شدید برف در مناطق مختلف استان راه های ارتباطی 733 روستا در شهرستان های خورماتو، الیگودرز، دلفان و بروجرده بسته شده است.

وی گفت: ماموران راهداری در حال انجام عملیات راهداری برای بازگشایی هستند راه ها روستایی هستند اما به دلیل وزش باد شدید، طوفان و طوفان که در جاده ها زیاد شده، برخی از کارهای راهداری کاهش یافته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در شهرستان پلدکستر راه سه روستای مرکزی و مرکزی به دلیل رانش زمین بسته شد.

با گفتن آن در فلات کوهستانی همچنین به دلیل ریزش کوه، جاده «پیا آستان» بسته و محور آن تغییر کرده است. عمیق به کهنانی گفت: برق مناطقوارک«شرق و غرب قطع شده است، چون راه ارتباطی این جاده قطع شده است، تاکنون امکان اتصال برق به این مناطق وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در گردنخشمگین», «گاشور“و”گاماسیب» تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از شهروندان عزیز تقاضا داریم از تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند. مانع گذراندن از یکدیگر دور نگه دارید.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا پایان روز چهارشنبه در جو منطقه حاکم است و بارندگی های قابل توجهی خواهیم داشت، تمامی کارکنان اورژانس و خدمات استان آماده باش هستند. بودن در، گفت: درخواست ما این است که مردم از تردد غیرضروری در مناطق خودداری کنند مانع گذراندن و اگر در کوهستان تردد می کنند به زنجیر چرخ و وسایل اضطراری و گرمایشی مجهز باشند.

پازوکی همچنین گفت: با توجه به سردی هوا در استان استفاده از حامل های انرژی به ویژه گاز مقرون به صرفه است. سرگرم کننده انجام دهید

دکمه بازگشت به بالا