حوادث

ترافیک پرحجم در ۳ محور مواصلاتی/ بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل مهاجرت پلیس مهاجرت شهرستان فریچی از بارش برف و باران در جاده های هفت استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی. وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، تردد در محور قزوین – کرچ – تهران حدفاصل امامزاده طاهر به مهرشهر و حدفاصل محمدشهر – فردیس. . پل نیمه سنگین است. همچنین وضعیت مشابهی در بزرگراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره و پل کلک و منطقه مهرشهر و در خط تهران – شهریار گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی نقاط استان های ایلام و کرماشان است. همچنین در برخی مناطق اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرگزی و حمدان برف باریده است. در شرایط زمستانی لازم است رانندگان تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. پرکردن باک خودرو در ابتدای سفر و داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر مواردی است که برای سفرهای زمستانی توصیه می شود.

شیرانی به پیش بینی هواشناسی بارش برف و باران در 10 استان کشور اشاره کرد و گفت: از امروز تا شنبه احتمال بارش برف و باران در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرماشان و به همین دلیل رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند و فاصله مناسب را با خودروی جلویی رعایت کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فریک درباره محورهایی که تردد آنها ممنوع است گفت: خیابان قدیم خورماتو پلدکستر تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در جاده جایگزین خورماتو پل است. مسیر زال و محور خورماتو – کوهدشت مسدود است همچنین محورهای رگان – ایرانشهر، هشتگرد – طالقان – آکسنا جدید، گنکانامه – تویسرکان، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه و سیکست – پادنا تا ساعات بعدی مسدود است. اطلاع.

ادامه مطلب

نکات مهمی که رانندگان در فصل زمستان باید رعایت کنند

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی جدی بگیرید

شیرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و همچنین راه های بسته و مناسب ترین زمان و مسیر برای تردد مطلع شوند. برای سفرهای خود انتخاب کنید محدودیت های ترافیکی انجام دهید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا