ترندهای کسب و کار

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو صاف کننده و احیا کننده مو روش کراتینه مو را برای براق و صاف شدن موهایتان انتخاب کرده اید، بهتر است همه چیز را در مورد کراتینه مو بدانید. اکنون، به لطف مواد و دستگاه های موجود در سالن های زیبایی، صاف کردن مو دیگر یک رویا نیست.

دلیل ظاهر شدن کراتینه مو چیست؟

با پیشرفت دنیای مد و مد و استفاده از رنگ های مختلف مو و همچنین انواع مواد حالت دهنده مو و همچنین استفاده مداوم از اتو مو و سشوار، میزان آسیب به مو نیز به حداکثر رسیده است و البته در چنین شرایطی کراتینه مو می تواند مشکلات ساختار مو را حل کند. در واقع کراتینه مو می تواند ساختار موهای آسیب دیده، آسیب دیده و خشک را بهبود بخشد و همچنین میزان رطوبت موهای شما را افزایش می دهد.امروزه استفاده نکردن از رنگ های مختلف مو و همچنین اتو، اتو و سشوار اجتناب ناپذیر است. . مو پس باید هر از چند گاهی بعد از استفاده مداوم از این محصولات موهای خود را با کراتینه مو بهتر کنیم. کراتینه مو ماده کراتینه را به موهای شما تزریق می کند، در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موی انسان و حیوان وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد، موها نرم تر و صاف تر و مقدار آن کمتر می شود. موها مجعد و مجعد است. پس یادتان باشد هر زمان که موها به حدی آسیب دید که احساس کردید موها دیگر ساختار قبلی را ندارند، می توانید از روش کراتینه مو استفاده کنید. البته روش های دیگری هم برای صاف کردن مو وجود دارد که هیچ کدام از این روش ها تاثیری در بهبود یا ترمیم کراتینه مو ندارند و همه آنها شیمیایی هستند. کراتینه مو تنها روش موجود است که نه تنها شیمیایی است، بلکه دارای خواص درمانی و بازسازی است.

کراتینه مو چیست؟
کراتینه مو چیست؟

پروتئین موجود در مو است که موها را براق و صاف می کند و اگر موهای مجعد یا وز دارید، موهای شما کراتین کافی ندارد زیرا نداشتن کراتین کافی باعث شکنندگی موها می شود. . کراتینه مو یکی از بهترین راه ها برای تقویت موهای مجعد و مجعد است و شما می توانید با مطالعه دوره های کراتینه مو مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنید. کراتین در سراسر بدن انسان در مو، پوست و ناخن وجود دارد. و در حیوانات نیز در خز، شاخ، پر و سم آنها وجود دارد. برخی از انواع کراتین عملکردهای مهم سلولی مانند تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می کنند دو نوع پروتئین کراتین وجود دارد. آلفا کراتین و بتا کراتین. کراتین موجود در پوست و موی انسان آلفا کراتین است. کراتین موجود در مو حاوی اسید آمینه حاوی گوگرد، سیستئین است. موی انسان تقریباً حاوی 14 درصد سیستئین نوع دیگری از ماده آلی به نام کیتین وجود دارد که پوسته خرچنگ ها، خرچنگ ها و حشرات را می سازد. اما اساسی ترین ماده موجود در موی انسان، صرف نظر از کوتاهی یا بلندی مو، کراتین است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ای جامع در مورد کراتینه مو بخوانید: کراتینه مو چیست کراتینه مو روشی نیمه دائمی برای ترمیم مو با پوشاندن موقت موها با مخلوط کراتینه مایع است. در سالن های زیبایی معمولا این فرآیند حدود 120 دقیقه یا بیشتر طول می کشد، البته بستگی به طول موهای شما دارد و تاثیر آن به کیفیت کراتینه مو بستگی دارد. تا 6 ماه دوام خواهد داشت. معمولاً افرادی که موهای مجعد و وز دارند داوطلب انجام موهای کراتینه می شوند. داشتن موهای صاف آرزوی بسیاری از زنان است زیرا موهای صاف و برهنه زیبایی و جذابیت دارند. اگر موهای شما مجعد یا مجعد است، بهتر است از روش کراتینه مو استفاده کنید تا از شر موخوره و فر خلاص شوید و موهایتان زیبا به نظر برسد.

دکمه بازگشت به بالا