ترندهای کسب و کار

چگونه Tomochain سرعت ارز دیجیتال را افزایش می دهد؟

چگونه Tomochain سرعت ارز دیجیتال را افزایش می دهد؟

شبکه TomoChain در سال 2018 شروع به کار کرد و یکی از آن شبکه هایی است که ایده حل مشکل مقیاس پذیری را مطرح کرد. این شبکه با نوآوری خود علاقه مندان به بلاک چین را احاطه کرده است که به نظر می رسد واقعاً می تواند مشکل مقیاس پذیری در شبکه اتریوم را حل کند. اما از بیانیه تا عمل راه زیادی وجود دارد.

آیا واقعاً شبکه Tomochain می تواند سرعت تراکنش در شبکه اتریوم را افزایش دهد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. اگر اتریوم را در کیف پول خود دارید یا روی ارزهای راه اندازی شده در این پلتفرم سرمایه گذاری می کنید، این مقاله از بخش اخبار تکنولوژی سایت کارمادیو را از دست ندهید.

این مقیاس یک مشکل قدیمی است

اتریوم با زیرساخت قوی ظاهر شد و بزرگترین نقص خود را به جامعه برنامه نویسی ارائه کرد. نقصی که انگیزه بسیاری از پروژه های ارز دیجیتال در سراسر جهان را به همراه داشته است. پروژه توموچین نیز در پاسخ به این نقص اجرا شد.

این پروژه سعی دارد با استفاده از staking و voting مشکل مقیاس پذیری را حل کند. این بیانیه توجه مردم را به ارز دیجیتال TOMO (TOMO) جلب کرد. شبکه با انجام 5000 تراکنش در ثانیه، از یک درخواست ساده پیشی گرفته و ضمن افزایش سرعت تراکنش، کارمزد تراکنش ها را نیز کاهش داده است. همانطور که می دانید دومین مشکل شبکه اتریوم گاز یا هزینه های گران آن است.

توموچین بال هایی برای پریدن به سمت هدف اصلی خود دارد

ممکن است فکر کنید که رسیدن به 5000 تراکنش در ثانیه برای یک پروژه کار زیادی است، اما حقیقت این است که این تازه شروع است.

توموچین هدف اصلی این پروژه را رسیدن به رکورد 20000 تا 30000 تراکنش در ثانیه اعلام کرد که بلندپروازانه به نظر می رسد. اما این شبکه در آن مدت ثابت کرده است که به همان اندازه که ادعا می کند بال دارد.

استفاده از توموچین

از دیگر مزایای این شبکه امکان استفاده از آن برای ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز یا dApps می باشد. این شبکه از سیستم اثبات سهام POSV استفاده می کند. این مکانیزم عاملی است که منجر به افزایش سرعت تراکنش و کاهش کارمزد شبکه شده است.

این پروژه امکان انتقال توکن ها را بین زنجیره های مختلف با استفاده از قراردادهای هوشمند سازگار با موتور اتریوم (EMV) می دهد.

در Tomochina سرمایه گذاری کنید

با خرید توموچین در صرافی مالک قسمت کوچکی از 100 میلیون توکن این مجموعه خواهید شد. تعداد توکن های تومو ثابت شده است. این شبکه دارای 15 گره اصلی است که قدرت فوق العاده ای به این شبکه می دهد. با توجه به نظرات مسترنودها، 8 سال پس از راه اندازی این ارز، 17 میلیون توکن دیگر باید به شبکه اضافه شود تا پاداش استخراج بلاک پرداخت شود.

در دو سال اول راه اندازی، پاداش ثبت یک بلاک جدید 250 سکه Domo بود که بر اساس میزان مشارکت بین مسترنودها توزیع شد. پس از دو سال اول، پاداش برای ثبت یک بلوک جدید بین صاحب masternode، کسانی که به آن رای داده اند و بنیاد Domochin تقسیم می شود. سهم تقسیم به ترتیب 40/50/10 است. این سکه را به بلوک سرمایه خود اضافه کنید، در روند صعودی آن شرکت کنید و نگران نظارت بر تراکنش های ارز دیجیتال خود نباشید.

چگونه Tomochain سرعت ارز دیجیتال را افزایش می دهد؟
چگونه Tomochain سرعت ارز دیجیتال را افزایش می دهد؟

زیاد به توموچین فکر نکنید

Tomochain نه تنها در شبکه اتریوم منتشر می شود، بلکه می توانید این سکه را به عنوان یک توکن Wrapped در شبکه بایننس نیز پیدا کنید. در زمان نوشتن، تومو با قیمت 0.9502 دلار معامله می شود. در جولای 1402 ارزش کل بازار این سکه 96452638 دلار بود. همچنین 101,499,776 توکن از عرضه اولیه 100 میلیون تومو در گردش است.

اگر شخصی بخواهد در شبکه Tomochain به مسترنود تبدیل شود، باید 50000 اشتراک تومو در شبکه داشته باشد. مسترنودها در صورت تمایل می توانند از مشارکت انصراف دهند، اما توکن هایی که در شبکه قرار می دهند برای 1296000 بلاک مسدود می شوند. پس از اینکه مسترنود اعلام کرد که می‌خواهد شبکه را ترک کند، تعداد بلوک‌ها باید در شبکه ثبت شود تا دارایی اولیه از شبکه خارج شود. مستر نود با رای مردم انتخاب می شود و باید از 150 رای بیشترین رای را کسب کند. اگر برنده شوید، به آقای نود تومو توکن پاداش داده می شود. پاداش به عنوان درصدی از کل بلوک های ثبت شده توسط masternode محاسبه می شود.

سرمایه گذاری در توموچین برای آینده

این روزها همه به دنبال سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند، هرکسی که از سال 2009 کم و بیش با مفهوم ارز دیجیتال آشنا باشد و دوران شکوفایی بیت کوین را به یاد داشته باشد، به دنبال فرصتی برای تجربه سبک بیت کوین میلیونر است. سرمایه گذاری در بیت کوین ممکن است یک رویا به نظر برسد، اما ما به شما توصیه می کنیم که بخش کوچکی از بیت کوین را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که در صورت تحقق پیش بینی ها، 0.001 بیت کوین برای ثروتمند شدن شما کافی است. اما اگر می خواهید با ارز دیجیتال میلیاردر شوید، باید یک طرح ارزان و امیدوارکننده را انتخاب کنید.

توموچا آینده درخشانی در پیش دارد و به خوبی توانسته به وعده هایش عمل کند. بنابراین امیدواریم در آینده شاهد امکانات بیشتری از این شبکه باشیم.

توموچینی هستی؟

توصیه می کنیم این ارز ارزان اما امیدوارکننده را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید و به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به ثانیه بستگی دارد و در مقطعی توموچین می تواند به نسل دوم بیت کوین در این بازار تبدیل شود. بنابراین، اگر این ارز را نخرید، اما این مقاله را نگه دارید، هر کاری برای بازگشت به امروز انجام خواهید داد.

کسانی که با بیت کوین ثروتمند شدند نگران از دست دادن ثروت خود نبودند، آنها به ادعای این ارز اعتقاد داشتند. حالا این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا به توموچین اعتقاد دارید یا خیر؟ اگر از عمق مشکل مقیاس پذیری اتریوم مطلع هستید، به خوبی می دانید که این شبکه دست خود را در زخم عمومی گذاشته است و درمان آن اتصال بازار این توکن است.

دکمه بازگشت به بالا