همکاری با وزارت ارتباطات برای اجرای «پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در پایتخت»

با حضور وزیر ارتباطات و شهردار تهران دومین نشست اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل پایتخت به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شیمیشی، دومین جلسه اجرای طرح فیبر نوری منازل و کارخانجات تهران با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، الیرضا زاکانی شهردار تهران در ساختمان خیابان بهشت ​​برگزار شد. . تهران و معاونان و شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت.

وزیر ارتباطات در این دیدار آخرین تحولات پروژه فیبر نوری منازل و مشاغل کشور را تشریح کرد و بر اجرای هر چه سریعتر این طرح در شهر تهران تاکید کرد.

الیرضا زاکانی شهردار تهران با توجه به نقش این پروژه برای توسعه شهر تهران و افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی از همه شهرداران مناطق شهرداری خواست حداکثر همکاری را با وزارت ارتباطات در این زمینه داشته باشند. منطقه کردستان اجرای این ابر پروژه

بر اساس این گزارش، اوایل آذرماه برای اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل پایتخت، تفاهم نامه ای بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش سایت سیتی، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت iranfttx.ir بیش از 5 میلیون و 200 هزار خانواده در سراسر کشور مشمول طرح فیبر نوری منازل و مشاغل شده اند و چند روزی است. پیش از این توسط رئیس جمهور، این پروژه به طور رسمی در استان گلستان و به عنوان اولین استانی که تمامی 37 شهر آن با فیبر نوری متصل شده اند، افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا