نسخه‌نویسی الکترونیک، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

بر اساس گزارش شفاف، دکتر بهرام عین اللهی در همایش مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مرکز همایش های بیمارستان شهید رجایی تهران به بیان تحولات دنیای فناوری اطلاعات و حوزه نرم افزارهای هوشمند پرداخت. . در دنیا تاکید کرد: در شرایطی که دنیا در موجی از نرم افزارها به سر می برد و ابزارها و تکنیک های این حوزه به تدریج وارد بازار می شود، دانشگاه های ما باید از همه توانمندی های فناوری خود استفاده کرده و آن ها را به روز کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروزه مگا کامپیوتر و هوش مصنوعی در دنیا پیشرفت های گسترده ای داشته است و باید در این زمینه نوآور باشیم تا خدمات نظام سلامت در سریع ترین زمان ممکن به مردم ارائه شود. مدل دسترسی منصفانه و معقول.”

آنارشیسم اطلاعاتی ممنوع است

وی یکی از شاخص های ارزیابی روسای دانشگاه ها را توسعه در حوزه فناوری علمی عنوان کرد و تصریح کرد: اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات باید یکپارچه و منطبق باشد و همه دانشگاه ها به ویژه علوم پزشکی باید در این زمینه اقدام کنند. رویکردی جامع داشته باشند. با وزارت بهداشت هماهنگ می شود. به عبارت دیگر باید یک سیستم اطلاعاتی واحد در کشور ایجاد کنیم. بنابراین، آنارشیسم اطلاعاتی باید پایان یابد و همگونی و هماهنگی در حوزه فناوری اطلاعات حاکم شود.

عین اللهی به نقش فناوری علم در حوزه نظارت و ارزیابی اشاره کرد و توضیح داد: با نرم افزارهای پیشرفته به راحتی می توان به صورت هوشمند نظارت و ارزیابی کرد.

پیش نویس الکترونیکی مبنایی برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است

این گفتگو به اجرای برنامه تسویه حساب های الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بررسی الکترونیکی نشان داده است که می تواند هزینه ها را کاهش داده و بهره وری را افزایش دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر هوشمندسازی درمان تاکید کرد و تصریح کرد: در بحث منطقی سازی سیستم ها در حوزه درمان باید تدبیر ویژه ای صورت گیرد؛ در این راستا باید در بحث منطقی سازی نظام ها در حوزه درمان اقدام ویژه ای صورت گیرد. زیرا هوشمندی از بسیاری از خطاهای پزشکی جلوگیری می کند.

وی با توجه به اهمیت یکپارچگی دانش، تصریح کرد: اولین شرط موفقیت پژوهش، گسترش، صحت، صحت و به روز رسانی اطلاعات و داده ها است که در دسترس بودن آن دانش باعث ارتقای کیفیت سیاست گذاری و تصمیم گیری می شود. در عرصه سیاسی سیستم سلامت.

عین اللهی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به گستردگی و گستردگی کاربرد فناوری اطلاعات در نظام سلامت، برای حمایت از طرح های خوب در این حوزه، جشنواره ای مانند جشنواره فارابی، خوارزمی و رازی هر ساله برگزار و بهترین پژوهش انجام شود. ، طرح ها و برنامه هایی که باید انجام شود قدردان حوزه فناوری اطلاعات باشید

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود به سالگرد حمله جنایتکارانه هواپیماهای تهاجمی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: قضات دروغین حقوق بشر بزرگترین حمله هوایی را ایجاد کرده اند. . تراژدی های تاریخی و نشان داد که کودکان و زنان بی گناه رحم نمی کنند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکا دروغی بیش نیست، گفت: ایران مانند سایر کشورهای جهان 2 سال و چند ماه است که با ویروس کرونا مبارزه می کند و افرادی که مدعی حقوق بشر هستند، مردم ایران را از این موضوع محروم کرده اند. دارو و تجهیزات. در این صورت محرومان گفتند که دارو و تجهیزات مجازاتی ندارد. اما بانکی نبود که بتوانیم دارو و تجهیزات بخریم و از طریق آن پرداخت کنیم.

دکمه بازگشت به بالا