مقاومت مردم غزه وصف ناشدنی است

شیمیشی/ کردستان امام جماعت موقت سنندج به صداقت، صبر، مقاومت و اراده وصف ناپذیر مردم غزه اشاره کرد و گفت: 57 کشور اسلامی و 22 کشور عربی جهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. در حالی که این با غیرت مسلمانان سازگار است.

ماموستا سیداحسان حسینی امام جمعه موقت سنندج امروز (چهارم آذر) در مراسم مذهبی – سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا در غزه را محکوم کرد. وی گفت: با این قتلها خشم و نفرت مسلمانان جهان از آمریکا و اسرائیل روز به روز بیشتر شده است و جنایات عنانا علیه مردم بیگناه غزه را به شدت محکوم می کنیم.

امام جماعت موقت سنندج با اشاره به شهادت 18 هزار کودک، زن و مرد توسط رژیم سفاک صهیونیستی گفت: بی تفاوتی کشورهای اسلامی در قبال شهادت کودکان، زنان و سالمندان بی گناه فلسطینی غیرقابل قبول است.

وی با ابراز تأسف از سکوت کشورهای اسلامی یادآور شد: چرا کشورهای عربی رفتار جنایتکارانه بنیامین نتانیاهو را دنبال می کنند، هیچ اقدام جدی در برابر جنایات این رژیم ظالم از خود نشان نمی دهند.

معلم حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تربیت قرآنی و اسلامی کودکان تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم احترام به والدین را در بین فرزندان خود برقرار کنیم فرزندانی با تربیت اسلامی به جامعه هدیه خواهیم داد.

وی رضایتمندی و بهره مندی در خانواده ها را مورد توجه قرار داد و گفت: خداوند مدیریت را به مردان داده است و با اینکه اکثر زنان قناعت و مهربان هستند و در خانه داری، مادری، تربیت فرزند و خانه داری نمونه هستند، برخی از خودگذشتگی دارند.

روحانی موقت سنندک گفت: پیامبر می فرماید: هر زنی که سه خصلت علیه شوهرش داشته باشد در قبر مجازات نمی شود، یکی اینکه شوهرش به دلایلی عصبانی شده و مهریه خود را در راه خدا می دهد. صبر کند و ثالثاً به شوهرش خیانت نکند».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا