ترندهای کسب و کارعمومی

معنی انگشتر در هر انگشت

سوالی که ممکن است برای افراد زیادی پیش آید. البته افرادی هستند که تنها در اکسسوری‌ها به گردنبند نقره اهمیت می‌دهند و انگشتر را نادیده می‌گیرند. بسیاری از ما انگشتر را فقط به عنوان اکسسوری استفاده می‌کنیم، بدون آنکه از معنی و مفهومی که پشت آن نهفته است اطلاعی داشته باشیم. اما بد نیست بدانید انگشتر در انگشتهای مختلف پیام و مفهوم مخصوص به خودش را دارد که در ادامه این مقاله به مفهوم انگشتر در انگشتهای مختلف می‌پردازیم.نوا استایل مرجعی کامل برای اکسوری‌های شیک از جمله دستبند مردانه است.

تعیین سایز انگشت برای انگشتر ،در ذهن ما  همواره مشکل بوده. از یکتا نبودن استاندارد سایز های انگشتر؛ تا تشخیص درست انگشتری که به دستمان نه بزرگ و نه کوچک باشد. اما با چند روش ساده شما میتوانید سایز مناسب انگشتر خود را بدست بیاورید.

معنی انداختن انگشتر در انگشتهای مختلف؛ انگشت شست

انگشتر در هر انگشت با توجه به فرهنگ، سلیقه شخصی و فاکتورهای اجتماعی از شهر به شهر یا کشور به کشور ممکن است متفاوت باشد. اما، در حالت کلی می توان موارد زیر را به عنوان ترجمه ای از استفاده از نشانه انگشتر در هر انگشت تعبیر کرد. انگشتر در انگشتهای مختلف معنای متفاوتی دارد. انگشتر در انگشت شست چه حکمی دارد یا معنی انگشتر در انگشت شست از نظر اسلام چیست، از جمله سوالاتی است که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند. حتی ممکن است بسیاری از افراد بپرسند انگشتر را در کدام انگشت کنیم از نظر اسلام و حکم هر یک چیست؟

در افسانه‌های باستان قدیم، که تمام انگشت‌های دست نام یکی از خدایان رومی را داشت؛ انگشت شست تنها انگشتی بود که هیچ نام اختصاصی نداشت. توجه داشته باشید که این امر بدین معنا که شست از اهمیت آنچنانی برخوردار نیست، نمی‌باشد؛ اتفاقا درست برعکس، این انگشت نشان‌دهنده اراده‌ی بسیار فرد است. در واقع انگشت اول دست هر شخص را باید نشانه‌ی اراده و آینده‌نگری او در رابطه با مسائل زندگی شخصی یا جهان پیرامونش دانست.

در کنار اهمیت دادن به مفهوم انگشتر در انگشتهای مختلف خوب است به ست آن هم توجه کنید. شما می‌توانید را با انگشتر کارتیر ست کنید. گفته می‌شود مردان با گذاشتن انگشتر به شست دست راست، قصد دارند که قدرتشان را به همگان نشان دهند. هرچند در فلسفه چینی، این موضوع بطور دیگری بیان می‌گردد. انگشتر در انگشت شصت نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری بالا و تطابق یافتن با خواسته‌های دیگران است. با این حال اگر انگشتر را در شست دست چپ بیندازید به معنای مدعی بودن شماست.
در زنان معنی انداختن انگشتر در انگشت شست دست راست نشان‌دهنده کله‌شق بودن و زود عصبانی شدن، از پس مشکلات خود برآمدن و داشتن اخلاق پسرانه می‌باشد.

انگشتر در انگشتهای مختلف؛ انگشت اشاره

اینکه آیا انگشتر در انگشت اشاره معنی بدی دارد؟ انگشتر در انگشت اشاره چه حکمی دارد؟ از جمله سوالاتی است که بسیار پرسیده می‌شود. از آنجایی که انگشتر در انگشتهای مختلف معنای متفاوتی دارد، می‌خواهیم بپردازیم به انگشت اشاره و جواب دهیم که انگشتر در انگشت اشاره به چه معناست؟ نام بزرگ‌ترین خدای رم باستان یعنی ژوپیتر روی انگشت اشاره قرار داده شده است. از این رو انداختن انگشتر در انگشت اشاره نشان‌دهنده صفاتی نظیر رهبری و جاه‌طلبی بوده و داشتن اعتماد به نفس بالا را به همگان خبر می‌دهد. افراد از این دست اغلب دارای روابط اجتماعی بسیار مناسبی هستند و در زمینه تعامل با سایرین بسیار کارآمد عمل می‌کنند.

خوب است بدانید انداختن انگشتر در انگشت اشاره در برخی از فرهنگ‌ها، نماد ازدواج است. در باور چینی‌ها معنی انگشتر در انگشت اشاره دست چپ، قدرت طلبی شخصی است که قصد رییس شدن را دارد. اما آن کسی که انگشتر را در انگشت اشاره دست راست می‌اندازد کاملا تابع بوده و توصیه‌های اطرافیان را می‌پذیرد. امیدواریم تا اینجا پاسخ سوال انگشتر در انگشت اشاره مردان نشانه چیست و انگشتر در انگشت اشاره زنان نشانه چیست را گرفته باشید. مردان می‌توانند انگشتر را با ست کنند و اینگونه استایلی شیک داشته باشند.

انگشتر در انگشت اشاره مردان نشانه چیست؟

در برخی از فرهنگ‌های مردمی، استفاده از انگشتر در انگشت اشاره مردان به عنوان نشانه مردانگی، شجاعت، صلابت و قدرت توصیه شده است. از طرف دیگر، برخی فرهنگ‌ها معنی انگشتر در انگشت اشاره مردان را به عنوان نشانه زوج و همسری که با هم تعهد و وفاداری دارند توصیه می‌کنند. در برخی موارد هم، انگشتر در انگشت اشاره مردان به عنوان نشانه خاصی برای افرادی که در صنعت دستی فعالیت دارند، مانند نجاران و صنایع دستی، توصیه شده است. در کل، استفاده از انگشتر در هر انگشت به عنوان نشانه خاصی در فرهنگ‌ها و باورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. لذا باید در هر فرهنگ و باور مورد بررسی، این نکته را مد نظر قرار داد که انگشتر در هر انگشت ممکن است به نشانه‌ای خاص اشاره کند.

معنی انداختن انگشتر در انگشت وسط

معنی انگشتر در انگشتهای مختلف را با انگشت میانی ادامه می‌دهیم. از آنجایی که تعادل دست انسان روی انگشت وسط او قرار می‌گیرد، انگشت وسط نشان‌دهنده تعادل کلی شخصیت فرد است. سیاره زحل نماد انگشت وسط است. اگر جزوه افرادی هستید که انگشتر را به انگشت سوم دست خود می‌اندازید کاملاً پیرو قانون بوده‌اید و طرف حق را در جدال بین نیک و بد می‌گیرید. بدون شک اگر عدالت می‌خواهید روی این افراد می‌توانید حساب کنید. به اعتقاد چینی‌ها انداختن انگشتر در انگشت وسط دست راست، نمایان کننده قابلیت فرد در تصمیم‌گیری درست در وضعیت‌های گوناگون است. چنین فردی استقلال فکری خوبی دارد.

هرچند انگشتر در انگشتهای مختلف انگشتر معنای خاصی دارد اما انداختن انگشتر در انگشت میانی دست چپ آنچنان مفهوم خاصی ندارد و بیشتر جهت زیبایی است. با این حال چنانچه دوست دارید توجهات را به خود جلب کنید و اصولا فردی با افکاری پیچیده می‌باشید، پیشنهاد ما انداختن انگشتر در این انگشت است. شما می‌توانید انگشتر را در این انگشتر بیندازید و آن را با و ست کنید.

معنی انداختن انگشتر در انگشت حلقه

در چهارمین بخش از شناخت معنی انگشتر در انگشتهای مختلف میرسیم به انگشت حلقه؛ شناخته‌شده‌ترین انگشت. همان‌طور که از نام این انگشت مشخص است، انگشتی برای حلقه‌ی ازدواج یا نامزدی است. در ایران حلقه‌ی نامزدی در انگشت دست چپ انداخته می‌شود. با این حال خوب است بدانید در بعضی از کشورهای اروپایی، دقیقا برعکس ایران حلقه نامزدی باید در دست راست گذاشته شود. علت این موضوع هم آن است که در زمان گذشته اشراف‌زاده‌ها تنها کسانی بودند که انگشتر را در دست چپ می‌انداخته‌اند.

داستان انگشتر در انگشت حلقه ریشه فرهنگی و تاریخی بسیار عمیقی دارد. در عین حال تخمین تاریخ دقیق برای این مساله کاری پیچیده به نظر می رسد. اما، طبق اطلاعات به دست آمده می توان برآوردی از بن مساله به دست آورد.

سنت رومیان و ایرانیان باستان: بر طبق تاریخ و شواهد به جای مانده، استفاده از انگشتر حلقه ازدواج به زمان رومیان باستان می‌رسد. رومیان باور داشتند که رگ عشق از این انگشت در دست چپ عبور می کند و به طور مستقیم به قلب می رسد. همین باور منحر به قرار دادن حلقه ازدواج در این انگشت شد. اما، در آثار به جای مانده از فرهنگ کهن ایرانیان، در تخت جمشید و همچنین، مجسمه به جای مانده از ملکه قدرتمند ایلامی به نام ناپیراسو در انگشت حلقه، انگشتر قرار دارد که به 3500 سال پیش می رسد. این مجسمه در موزه لوور پاریس نگهداری می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا