محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کیخسرو دستغیب گفت: انواع مصالح جاده ای مانند گرد و غبار، نفت و گازوئیل که در اثر گرمای تابستان کاملا خشک شده اند، با اولین بارندگی های پاییزی در حال احیا هستند و جاده ها خیلی مستقیم انجام می دهند. “

وی افزود: در این مورد رانندگان کرمانشاهی باید هوشیار بوده و سرعت را تا کنترل کامل خودرو کاهش دهند و حتی در جاده های شلوغ نیز این توصیه اهمیت بیشتری دارد چرا که لغزنده بودن جاده باعث کاهش تردد خودروها می شود و این موضوع گل آلود تر.» ظاهر می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: زمان توقف در شرایط لغزنده بیشتر از حد معمول است و برای کنترل خودرو در این شرایط باید فاصله خود را با خودرو در مقابل عادی افزایش دهید و در ساعات اولیه در هر چه باران کم‌تر باشد، احتمال تصادف بیشتر می‌شود. در این شرایط، حفظ سرعت یک عامل ایمنی مهم است.

دستغیب گفت: از آنجایی که در جاده هایی که اولین بارندگی های پاییزی می بارد سرعت وسایل نقلیه با احتمال لغزش ارتباط مستقیم دارد، بنابراین رعایت سرعت مطمئنه و رعایت مسافت طولانی و سرعت غیرمجاز مهمترین توصیه هنگام رانندگی به جاده است. پلیس به رانندگان.»

دکمه بازگشت به بالا