سرمربی تیم ملی تاجیکستان: آرزوی بازی با ایران در فینال را داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اعزامی آنلاین به قطر، «پیتر سیگار کشیدن وی در نشست خبری پس از صعود تیم ملی تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 گفت: آرزوی بعدی من صعود به مرحله بعد است. فکر کنم امشب یکی در تاجیکستان خوابیده است. در آخرین دقیقه گل خوردیم اما بازیکنانم سریع بلند شدند و جنگیدند.

او با مقایسه تیمش با اسب های جنگی سیاه گفت: ما یک بازی بزرگ را بردیم. 90 دقیقه جنگیدیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. از قبل می دانستم بازیکنانی دارم که معتقد بودند می توانند برنده شوند. هیچ کس نمی داند تا کجا می توانیم پیش برویم.

سرمربی کروات تیم ملی تاجیکستان در پاسخ به اینکه یکی از کاریزماتیک ترین مربیان جام حذفی است، یادآور شد: هیچ محدودیتی برای بازیکنان ندارم زیرا در هر بازی باز هم مرا غافلگیر می کنند. آرزوی بعدی من این است که دوباره به مرحله بعد بروم. فکر می کنم امشب هیچ کس در تاجیکستان نمی خوابد.

وی گفت: این شخصیت بازیکنان، مربیان و کشور تاجیکستان است که با همه چیز می جنگند و تلاش می کنند. من یک هستم ازبر من اینجا تاجیکستان را دوست دارم. نمی دانم چه خواهد شد.

سیگار کشیدن آنلاین در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: تیم ملی ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازیکنان زیادی دارد. وظیفه ما می خواهیم رویای بازی با ایران محقق شود. در حال حاضر، ما خوشحالیم که به مقام اول صعود می کنیم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا