سجادی نگاهش را به استقلال تغییر دهد/ کارد به استخوان هوادار رسیده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گودرز حبیبی ، جانباز آبی پوش در واکنش به تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش گفت: به. چاقو باید به استخوان های مخاطب برسد تا چنین واکنشی نشان دهد.

ابی پوشان می گوید: “به نظر می رسید سلطانی فر جایگزین سجادی شده است اما دیدگاه وزارت ورزش در مورد استقلال تغییری نکرده است.” من نمی دانم چگونه این دیدگاه را صریح یا سرسختانه بیان کنم ، اما هر چه که باشد ، این دیدگاه باید تغییر کند. من سجادی را سالها می شناسم و انتظار بیشتری از او می رود ، که یک ورزش فریبنده است. او باید این جمعیت را در خیابان ببیند و بداند که این جمعیت از حمایت ده ها میلیونی برخوردار است و باید صدای آنها شنیده شود.

حبیبی تاکید کرد: این برنامه سالهاست که برای استقلال تکرار می شود. ما هرگز رنگ آرامش را در دوران گذار و در این سالها ندیده ایم و آنها همیشه هواداران ما را تحت فشار قرار داده اند. واقعاً این سisesال پیش می آید که چرا فقط استقلال؟ آیا این تیم ایرانی نیست؟ آیا طرفدارانش ایرانی نیستند؟

وی افزود: ما می دانیم که سجادی فقط به وزارت منصوب شده است و باید به او فرصت بدهد. اما از سوی دیگر ، وزیر جدید نیز باید به مسائل و مشکلات بپردازد و البته آنچه امروز میلیون ها ایرانی را نگران می کند بسیار مهم است.

دکمه بازگشت به بالا