دانلود نرم افزار انبارداری رایگان ویندوز

نرم افزار ایرانی فاکتورزن یلدا نسخه 1.1 (رایگان)

نرم افزار فاکتورزن یلدا به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به کسب و کار خود را انجام داده و فاکتور خرید و فروش صادر نمایید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور می باشد.

نرم افزار یلدا مختص دفاتر و شرکتهای پخش کوچک یا سراسری بوده و امکان ثبت و فروش هر نوع کالایی با هر بسته بندی را دارا میباشد.

به نقل از pipedrive.com علاوه بر واحدهای شمارش معمول برای کالاها مثل کارتن، شیرینگ، سبد، کیلوگرم، لیتر و غیره شما میتوانید واحد شمارش مورد نیاز برای کالای خود را تعریف نمائید.

نرم افزار یلدا هر چهار بخش ضروری دفاتر پخش انباردار، حسابدار، اپراتور و تیم فروش را کاملا پشتیبانی میکند. همچنین تمامی امکانات مورد نیاز برای دفاتر پخش را دارا میباشد. از قبیل:

– تعریف، ویرایش و حذف بازاریاب، مامور پخش، کالا و عاملین خرید.

– ثبت فاکتور خرید، حذف یا ویرایش فاکتور.

– صدور فاکتور فروش، پیش فاکتور، حذف یا ویرایش فاکتور.

– انبارداری و انبارگردانی محصولات. اطلاع از محصولات قدیمی با تاریخ کم و همچنین ارزش ریالی آنها تا در صورت لزوم بعنوان محصول اشانتیون روانه بازار گردد.

– صدور فیش حقوقی پرسنل به تفکیک. از قبیل حقوق ثابت، پورسانت، اضافه کاری و غیره.

– گزارشات فروش، اعم از ریالی و حجمی به صورت جزء به جزء یا گزارشات مقایسه ای به شکل نمودار.

– محاسبه پورسانت فروشنده و سرپرستان تیم فروش. و حتی مقایسه آنها باهم یا ماه های قبل به جهت بهبود کار فروش.

– دریافت روزانه آمار فروش و توزیع به تفکیک فروشنده یا مامور پخش.

– هدف گذاری برای بازاریاب و دریافت روزانه نمودار مقایسه ای فروش و هدف.

– استخراج خودکار اطلاعات تنخواه، خرید، فروش، پرداختی حقوق پرسنل، کسر ضایعات، تخفیفات، اشانتیونها از داخل نرم افزار و ارائه سود خالص شرکت در هر بازه زمانی مورد نظر و مقایسه آنها باهم.

– اعلام مانده حساب عاملین، بدهکاری و بستانکاری، چکهای برگشتی، رسیدهای پوز نامعتبر. و ارائه گزارش در یک سند جداگانه.

– دریافت گزارش از نحوه کارکرد عاملین و میزان خرید آنها به تفکیک قلم کالایی، گروه کالایی، بازاریاب، مسیر، منطقه چه بصورت حجمی و چه بصورت ریالی در بازه زمانی مورد نظر.

– امکان بستن کد یک یا چند کالا و قرار دادن آنها در قرنطینه توسط انباردار به منظور جلوگیری از فروش آنها. تا ابتدا کالاهای مشابه قدیمی با تاریخ کم یا اختلاف قیمت به فروش برسد.

– دارای پنل ارسال پیامک یا همان اس ام اس برای ارتباط با مشتریان مثل تبریک یا تسلیت ایام.

– کاملا فارسی بهمراه کتابچه راهنمای نرم افزار در قالب یک فایل پی دی اف.

اینها تنها بخش کوچکی از امکانات نرم افزار یلدا بوده و میتوانید با نصب این نرم افزار از مشاهده بسیاری از امکانات دیگر آن شگفت زده شوید. مثل: ثبت خودکار فاکتور، یادآور هوشمند، هشدار هوشمند برای عاملین بدحساب هنگام ثبت فاکتور، درج خودکار روزشمار در پای فاکتور در صورت تمایل، بازی و سرگرمی، فال حافظ.

همچنین لازم به توضیح است که نرم افزار یلدا در دو نسخه تک کاربره و تحت شبکه ساخته شده تا علاوه بر نیازهای دفاتر پخش کوچک بتواند مورد استفاده شرکتهای پخش سراسری هم قرار گیرد.

این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار انبارداری فارسی میباشد.

قبل از نرم افزار CRM بی نظمی پیگیری ها، وابستگی به افراد، عدم وجود یک دیتابیس از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن از کسب و کار باعث می شد شما شب ها در آرامش نخوابید، اما بعد از نرم افزار CRM، نظم و سرعت در پیگیری ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، در کنترل بودن فروش توسط شما و دیدن آنچه که به شما کمک می کند تا رشد کنید باعث خواهد شد شما شب ها آسوده بیاسایید.

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا