حمایت پلیس امنیت اقتصادی از اقتصاد کشور با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرک گفت: پلیس امنیت اقتصادی می تواند با کمک شرکت های علمی بیشتر از اقتصاد کشور حمایت کند و موجب توسعه اقتصاد کشور شود.

به گزارش شیمیشی، سردار سهراب بهرامی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تجهیزات پلیسی، ایمنی و ایمنی (IPAS) در مصلی تهران اعلام کرد: امروز بسیار خوشحالیم که نمایشگاه IPAS پس از دو سال وقفه در حال برگزاری است. در مصلی امام خمینی (ره) شرکت های داخلی و علمی برگزار شد.

بهرامی با اشاره به اینکه توسعه فناوری و در دسترس بودن فناوری های جدید باعث تغییر معنا و مفهوم بسیاری از نشانه های زندگی انسان شده است، گفت: مفهوم امنیت اقتصادی نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا وارد عرصه جدید خواهیم شد. قرن. بدانید که معنا و مفهوم امنیت تغییر کرده است و دیگر تنها دوری از خطر جانی نیست که امنیت نامیده می شود.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراسی نیز گفت: اکنون امنیت اقتصادی موضوعی است که جایگاه آن مشابه امنیت نظامی و سیاسی است و در اکثر کشورها اصلی ترین فعالیت اقتصادی است.

وی تصریح کرد: حضور شرکت های علمی در این نمایشگاه می تواند به پلیس امنیت ملی در ارتقای فضای امنیت اقتصادی کشور، نوسازی تجهیزات و پیشگیری از مواردی مانند فرار مالیاتی، اختلاس، مواجهه با پول و قاچاق طلا و… کمک کند.

سردار بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی می تواند با کمک شرکت های علمی بیشتر از اقتصاد کشور حمایت کند و به همین دلیل شاهد توسعه اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا