جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز

شیمیشی/ مازندران رئیس هلال احمر شهرستان عامل اعلام کرد امروز شنبه 3 تیرماه پیش از ظهر یک پسر 9 ساله در رودخانه هراز و جسد پسر 12 ساله غرق شده در رودخانه غرق شدند. امروز صبح پیدا شد

جمشید نیکزاد به خبرنگار شیمیشی گفت: عملیات جست و جوی این کودک 9 ساله که به همراه خانواده برای استراحت در حاشیه رودخانه هراز به سر می برد و به رودخانه پرتاب شده بود، به پایان رسید.

وی همچنین گفت: ساعت 9:15 صبح امروز با اعلام غرق شدن یک پسر بچه 12 ساله در رودخانه خروشان هراز در حوالی روستای آب اسک بخش لاریکان شهرستان عامل امدادرسانی شد. بلافاصله تیم های پایگاه هی رینه به محل اعزام شدند. ، غزه و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل اعزام شدند.

جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز

رئیس هلال احمر آمل ادامه داد: تیم های امداد و نجات کوهستان، دهیاری و نیروهای مردمی نیز در این جستجو برای یافتن این کودک همکاری کردند.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: متأسفانه هیچ ردی از کودک 9 ساله به دست نیامده اما تیم های جست و جو در منطقه همچنان ادامه دارند.

رئیس هلال احمر شهرستان عامل با اشاره به اینکه در چهارمین ماه سال جاری برای سومین بار است که در رودخانه هراز غرق می شود، از تمامی گردشگران خواست در صورت تمایل مراقب فرزندان خود باشند. سواحل رودخانه هراز برو بیرون رودخانه هراز برای خانواده و اوقات فراغت.

رودخانه هراز یکی از رودخانه های پرآب مازندران است که از سرچشمه های کوه دمشق سرچشمه می گیرد و پس از عبور از جاده هراز، شهر آمل و روستاهای پایین دست آن به شهرستان سرخرود در شهرستان محمود می رسد. آباد و جاری است. دریای خزر.

انتهای پیام

جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز

دکمه بازگشت به بالا