استان ها

تاکید فرمانده انتظامی استان مرکزی بر آمادگی صددرصد پلیس برای کمک به پیشبرد اهداف جهاددانشگاهی

شیمیشی/ مرکز فرمانده انتظامی استان مرکزی بر آمادگی 100 درصدی پلیس برای کمک به پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

سردار هادی رفیع کیا روز چهارشنبه نهم آذرماه در بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی اعلام کرد: نیروی انتظامی دارای نشریات و اسامی بسیاری از پژوهش های علمی و کاربردی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی در استان است. .

وی تصریح کرد: پلیس در چارچوب همکاری دانشگاه های استان، معاونت علمی و پارک علم و فناوری کار بسیار خوبی انجام می دهد و با رویکرد علمی در حال انجام است تا مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند حل شود. . : در این راستا تفاهم نامه ها با جهاد دانشگاهی تغییر یافت.

وی همچنین گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی و پژوهشی در حوزه های اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده و الگویی از سوی این نهاد در مورد نشانه ها و پارامترهای مولفه های توسعه اجتماعی در سطح استانی و محلی پذیرفته شده است. مبانی نظری در ایران.. و دنیا برای نهادهای مربوطه ارائه شده است.

رفیع کیا گفت: در قالب این اقدام فرصت ها، توانمندی ها و توانمندی های استان شناسایی شده است که بخشی از آن مربوط به امنیت و امنیت اجتماعی و عمومی و حوزه های آسیب و آسیب است که پلیس و مراکز تجسس می توانند. انجام فعالیت های مشترک در این راستا پرداخت کنید

وی با ابراز امیدواری از بهره مندی مسئولان استان از نتایج این بررسی و استفاده از آن در برنامه ریزی های خود بر اساس وظایف و مسئولیت های خود گفت: نهادهای ذیربط باید از این گونه مطالعات حمایت مادی و معنوی داشته باشند. فعالیت ها باشد

رفیع کیا با اشاره به بازدیدی که از مرکز تخصصی درمان ناباروری دانشگاه جهاد کرد، گفت: جوان بودن جمعیت و افزایش جمعیت و مشکلات سالمندانی که جمعیت ایران با آن مواجه است. آینده موضوع بسیار مهمی است و همه باید در این زمینه نقش داشته باشند.

وی حمایت های مقام معظم رهبری در موضوع جمعیت را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی پژوهشی و فعال در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، در این زمینه تلاش می کند و بر اساس خدمات مرکز درمان می شود. از بی نظمی در مورد آنچه در این بازدید مشاهده شد مشخص شد که استقبال مردم استان از این مرکز حائز اهمیت بوده و مسئولین این مرکز تمایلات زیادی به خدمت دارند.

گروه جهاد دانشگاهی رفیعی کیا ظرفیت بسیار خوب موجود در کشور را هم از نظر پژوهشی و هم از نظر خدمات عملی ارزیابی کرد و این نهاد را نیازمند اقدامات توسعه ای و کیفی دانست و گفت: از نظر عملیات روانی و ارتقاء. برای ارتقای خدمات جهاد دانشگاهی باید تدابیری اتخاذ شود و در این راستا از اشکال مختلف تبلیغات و تبیین برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با خدمات و توانمندی های این نهاد استفاده شود.

وی تاکید کرد: پلیس علاوه بر بحث های علمی با جهاد دانشگاهی آن استان تفاهم نامه دارد، آمادگی 100 درصدی برای کمک به پیشبرد اهداف این نهاد را دارد و هر جا فرصتی باشد از برنامه ها و خدمات این نهاد حمایت خواهد کرد. .

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برای خدمت به مردم باید به توانمندی های موجود در کشور احترام گذاشت زیرا مردم ما بسیار خوب هستند و شایسته بهترین خدمات هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا