تمدید قرارداد پاتریک شیک با لورکوزن

پاتریک شیک قرارداد خود را با بایرلورکوزن تا سال 2027 تمدید کرد.

به گزارش شیمیشی، پاتریک شیک، بازیکن سرشناسی که در ماه های اخیر با باشگاه های بزرگ اروپایی در ارتباط بوده، قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد. این بازیکن 26 ساله پس از تمدید قراردادش گفت: اینجا احساس خوبی دارم و واقعا خوشحالیم که می توانیم در فصل جدید به تیم خدمت کنیم.

شیک در تابستان 2020 از آ اس رم به لورکوزن منتقل شد. او پس از تنها 9 گل در اولین فصل حضورش در بایرلورکوزن، فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. ملی پوش چک در 27 بازی بوندسلیگا 24 گل به ثمر رسانده است. علاوه بر باشگاه های سرشناس اروپایی، بایرن و بوروسیا دورتموند نیز مهاجمان را زیر نظر داشتند. با این حال او حالا تصمیم گرفته برای مدت طولانی در لورکوزن بماند و احتمالا به همین دلیل این تیم از لیگ قهرمانان اروپا سقوط کرده است.

شیک گفت: رفتن به لیگ قهرمانان گام خوبی است که ما برداشتیم، بنابراین قراردادم را با بایر تمدید کردم.

رودی ولر، مدیر ورزشی لورکوزن که به زودی این پست را به سیمون رولفس واگذار خواهد کرد، گفت: تمدید قرارداد با چنین بازیکنی نشانه ای از قصد ما و نشانه روشنی است که بایرلورکوزن پس از جدایی من در سطح بالایی باقی خواهد ماند. این همان چیزی است که در روز بعد از فصل بوندسلیگا قول داده بودم. او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد، کاملاً واضح است. او یک بازیکن کلیدی در برنامه های ما است و به هیچ وجه او را از دست نمی دهیم.

بایرلورکوزن توانست فصل آینده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و در رقابت خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا