تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهر بوشهر تا پایان سال جاری تکمیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی مهرنگیز یکشنبه شب با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) جلسه مشترکی با معاونت برنامه و بودجه شورای شهر، شهرداری بوشهر و مالک و پیمانکار پروژه تقاطع دروازه شهر بوشهر برگزار کرد. زهرا (س) هدف از این جلسه پیگیری الف. وی از صیانت از حقوق عامه در استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی استان بوشهر احیاء و صیانت از حقوق عامه در استان است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: اهمیت این امر مرهون دستور مقام معظم رهبری در تیرماه 1401 در دیدار مقامات قضایی این کشور است که به حفظ حقوق عامه پرداختند و فرمودند: دستگاه قضایی باید در حفظ حقوق عمومی کوشا باشید و این مسائل را جدی بگیرید».

وی همچنین گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه به هر پرونده و سوالی در استان بوشهر و شهرستان های همجوار توسط مدعی العموم و استاندار مرکز استان و دادستان شهرستان رسیدگی می شود و هر اقدامی پیگیری می شود. در قانون پیش بینی شده است، اینها عمدتاً به دنبال مشکلات هستند.

رنگ بنفش برانگیخته وی همچنین گفت: در این جلسه سوال «دلایل به تعویق افتادن پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلمانی» در دستور کار قرار گرفت و در جلسه استماع طرح ها و برنامه های اجرای این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. . تصویب شد تا دیگر تاخیری در اجرای این طرح ایجاد نشود و در صورت عدم موفقیت، دادستانی بوشهر اقدامات لازم را انجام دهد.

در این جلسه مقرر شد شهرداری، کارفرمایان و پیمانکاران تا اسفندماه امسال این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانند.

دکمه بازگشت به بالا