بهره برداری از ۲۲۷ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در رودسر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد حیدری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت گذشت 3 ماه از حمله مقتدرانه حماس به رژیم اشغالگر موسوم به طوفان الاقصی علیرغم توانایی آشکار. . حمایت رژیم صهیونیستی و اطلاعات امنیتی و حمایت آمریکا و کشورهای غربی از اسرائیل نتوانست به اهداف خود در منطقه برسد.

وی همچنین گفت: عملیات غرور آفرین جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی تمامی موازنه های سیاسی قدس را از بین برد و اراده ملت فلسطین برای آزادسازی قدس را نشان داد.

حیدری با توجه به ایام عید سعید فطر ادامه داد: 227 پروژه اصلی این شهرستان در ده روز عید سعید فطر آماده کار شده و احتمال افزایش تعداد پروژه ها در روزهای آینده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای این تعداد پروژه 425 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد گفت: طبق اعلام دولت 110 میلیارد تومان اعتبار بیشتر هزینه شد.

حیدری با بیان اینکه دهه مبارک فجر همیشه مهم بوده است، اما امسال نسبت به سال های گذشته به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم شورای اسلامی و شایستگی رهبری در 20 اسفند، اهمیت آن دوچندان شده است، اظهار داشت: دهمین دهه فجر. باید به فجر فرصت داد. برای ایجاد امید در سطح جامعه استفاده می شود.

آن یکی

دکمه بازگشت به بالا