بازداشت ۲ زورگیر با سلاح سرد در خزانه بخارایی

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری 2 سارق در منطقه خزانه تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار سلمان آدینه وند گفت: روز گذشته طی اطلاعیه مرکز فوریت های پلیسی، ماموران یگان امداد پلیس پایتخت از برخورد با چندین مورد زورگیری توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه خزانه بخارای تهران مطلع شدند. و برای بررسی این حادثه به محل اعزام شدند.»

وی به حضور ماموران در محل و اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان اشاره کرد و گفت: در تحقیقات ماموران و تحقیقات از اظهارات منازل گمشده مشخصات ظاهری متهمان مشخص شد. آشکار کرد. بدست آمد و به گشت های انتظامی این یگان معرفی شد. گشت های پلیس نیز افزایش یافت.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران ادامه داد: سرانجام ماموران پس از چند ساعت در اثر گشت های هدفمند دو موتورسوار را در حین سرقت یکی دیگر از شهروندان مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند. در این رابطه در پی عملیات پلیسی 2 متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

آدنیوند به بازجویی از متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به 10 فقره سرقت از این دست اعتراف کرد. همچنین در بررسی های دیگر از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد که مظنون از آن برای اعزام استفاده می کرد. متهمان پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا