انگیزه قتل در ساختمان نیمه‌کاره؛ طلب ۲ میلیونی یا باخت در قمار

آفتاب نیوز:

مردی که متهم به قتل یک کارگر در یک ساختمان فرسوده شده است، دستگیر شده است، اما خود را بی گناه می داند و می گوید شاهدانی که او را متهم می کنند قاتل هستند.

به گزارش سایت جرم و جنایت، دو ماه پیش مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان های تهران به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد. به این ترتیب بازپرس منتخب که در آن زمان عهده دار رسیدگی به جرایم تهران بود به همراه کارشناسان پزشکی قانونی، کارشناسان اداره تشخیص هویت و اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند. رویداد

فردی که جان خود را از دست داد، جوانی بود که ساعاتی پیش در یک ساختمان نیمه کاره مورد اصابت چاقو قرار گرفت و سایر کارگران او را به بیمارستان منتقل کردند، اما اقدامات پزشکی برای نجات جان وی موثر نبود و بر روی تخت اورژانس جان باخت. از بیمارستان .

بنا به دستور تحقیقات ترجیحی، تحقیقات از محل حادثه و دوستان مقتول آغاز شد. پلیس با حضور در ساختمان نیمه کاره به بررسی صحنه درگیری پرداخت. آنها همچنین کارگران دیگری را که شاهد درگیری بودند بازجویی کردند. گفتنی است: مقتول چند روز پیش با کارگر دیگری مشکل مالی داشت و در حین درگیری بر سر همین اختلاف با هم مشاجره کردند و افسر وام با چاقو به مقتول زد و متواری شد.

با حصول این نتیجه و شناسایی هویت فردی که توسط شاهدان به عنوان عامل قتل شناسایی شده بود، بازپرس جنایی تصمیم به دستگیری مظنون متواری گرفت. سرانجام چند روز پیش متهم در ساختمان دیگری دستگیر شد.

جوان دستگیر شده اختلاف مالی دو میلیون تومانی با مقتول را پذیرفت و گفت: من در قتل نقشی نداشتم و در شب حادثه غیر از من 4 نفر دیگر هم بودند که مقتول با آنها قمار می کرد. . قربانی آنها را از دست داد، اما نمی خواست پولی را که از دست داده بود بپردازد. بر سر این موضوع با هم درگیر شدند و این اتفاق باعث مرگ او شد.

در ادامه این اتهام آمده است: چون در قتل دست داشتند و می دانستند بین من و مقتول دو میلیون تومان اختلاف وجود دارد به همین دلیل من را مقصر قتل دانستند.

در این میان لکه های خون روی یکی از لباس های متهم که در شب حادثه به تن داشت، مشاهده شد.

متهم همچنین گفت: در زمان جنگ خون روی لباسم ریخت. اما من در قتل شرکت نکردم.

علیرغم تمامی تکذیب ها، مظنون در بازداشت ماموران اداره 10 پلیس کلانشهر تهران قرار دارد تا تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه یابد.

دکمه بازگشت به بالا