افزایش ۱.۵ برابری صادرات چهار محال و بختیاری نسبت به چهار سال گذشته

شیمیشی/ چهارمحال و بختیاری فرماندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گمرک در اقتصاد استان جایگاه ویژه ای دارد، گفت: گمرک یکی از دستگاه هایی است که می تواند کانالی برای جریان اقتصادی و صادرات باشد، بنابراین در هشت ماهه امسال صادرات از گمرکات استان 1 طبق چهار سال گذشته 5 برابر شده است.

خلامي حيدري 19 بهمن ماه در بازديد از گمرك چهارمحال و بختيار با اشاره به اينكه با همت و همت جمعي همه علائم تجاري استان مثبت است، اظهار داشت: اين نشان از تلاش گمرك و گمرك است و گفت: : افزایش صادرات به طوری که در هشتم ماه جاری صادرات گمرکات استان نسبت به چهار سال گذشته 1.5 برابر افزایش یافته است.

فرماندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: صادرات نفت می تواند به اشتغال زایی، افزایش تولید و جلوگیری از تورم کمک کند و از این طریق می توان محصولات استان را به کشورهای دیگر معرفی کرد.

حیدری با بیان اینکه گمرک در حوزه اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: گمرک یکی از نهادهایی است که می تواند کانالی برای جریان اقتصادی و صادرات و صادرات باشد و از این طریق سیاست های دولت را اجرا کند و باید به آن اهمیت مضاعف داده شود. داده شده. کار انسان

وی همچنین گفت: محصولات خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و صنایع دستی در استان وجود دارد که قابل فروش و صادرات است، یعنی اگر این امر به درستی اتفاق بیفتد می‌توان شاهد تغییر، توسعه و بهبود زندگی مردم بود. کاهش شرایط زندگی مردم نرخ بیکاری. .

فرماندار چرامحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت تقویت گمرک ممکن است گام های بزرگتر و محکم تری در زمینه تحول اقتصادی برداشته شود.

وی بر نوسازی ساختمان گمرک، ساختمان اداری و انبارها و ساخت گمرک در شهرهای شهرکرد، بروجن و لردگان تاکید کرد و گفت: باید برای این مشکلات نظارت مستمر انجام شود.

حیدری تصریح کرد: وظیفه ما انسان دوستی، کمک به مردم و مهربانی با مردم است، به ویژه دفاتری که مشتریان زیادی دارند، باید این سه اصل را رعایت کنند، رعایت کنند و حساس باشند، اما فشار نیاورند. اصلاح فضا و فضای دشمن مردمی که در همه عرصه ها از جمله انتخابات حضور محسوسی داشت و جای تقدیر دارد.

وی همچنین گفت: دهه فجر در راه است و باید برای جشنواره فجر انقلاب آماده باشیم، البته بعد از انقلاب کارهای بزرگی انجام شد که یکی از آنها ایجاد گمرک در استان بود و این کار انجام شد. به برکت انقلاب اسلامی».

فرماندار چهارمحال و بختیاری درباره حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: البته اگر مشارکت حداکثری صورت گیرد جایگاه کشور تقویت می شود و تغییراتی را در پی خواهد داشت و در واقع می توان صندوق رای کرد. مؤثر در سرنوشت رأی. یک دولت».

وی بیان کرد: در دو سال دولت سیزدهم در تمامی حوزه های استان دریافت وام، فعال سازی طرح ها، آب، راه، شرکت های علمی، ارتباطات، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگی، اقتصادی، سرمایه گذاری و سازمان های ملی، خیر اتفاقاتی افتاد که در اصل اینها خدمات بزرگ انقلاب اسلامی است.

حیدری تصریح کرد: تصویب دو سفر رئیس جمهور به چرامحال و بختیاری سرآغاز تغییر استان و قرار دادن آن در چرخه پیشرفت و توسعه بود.

وی تاکید کرد: اقداماتی که انجام می شود باید به مردم گفته شود تا امید آفرینی شود زیرا دشمن مردم را ناامید می کند و باید با تبیین اقدامات انجام شده امید ایجاد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا