افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۲۵ پروژه در شهرستان تهران همزمان با ایام دهه فجر

احمد قیومی استاندار تهران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 325 پروژه با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 782 میلیارد تومانی در شهر تهران اجرا و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شیمیشی، احمد قیومی گفت: 325 پروژه با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 782 میلیارد تومان در شهر تهران افتتاح و آغاز می شود.

وی همچنین گفت: 150 پروژه با اعتبار 13 هزار و 232 میلیارد تومانی مربوط به پروژه های شهری و 175 پروژه با اعتبار 550 میلیارد تومانی مربوط به پروژه های روستایی است.

استاندار تهران تاکید کرد: از 325 پروژه قابل افتتاح و راه اندازی در تهران، 278 پروژه افتتاح و 47 پروژه آغاز شده است.

قیومی ادامه داد: از نظر بیشترین پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری، 37 پروژه مربوط به آب و فاضلاب است که شامل احداث 4 مخزن آب اضطراری ضد زلزله در پارک های شهر، حفاری 6 مورد مدیریت بحران است. . چاه های تهران، احداث 13 مخزن ذخیره اضطراری برای تامین آب مورد نیاز در مواقع بحرانی و سایر پروژه های مربوط به تعمیر و بازسازی شبکه آب و انشعابات شهر تهران.

وی همچنین گفت: 17 پروژه مرتبط با گردشگری وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به افتتاح هتل 4 ستاره در بلوار کساورز و احداث 3 مجتمع گردشگری اشاره کرد.

قیومی ادامه داد: 14 پروژه مرتبط با حوزه آموزشی با 40 کلاس، (34) پروژه در زمینه تامین و توزیع برق و افزایش ظرفیت نیروگاه ها، 12 پروژه در حوزه مخابرات، 8 پروژه مربوط به صنعت و خودمختاری تجهیزات رانندگی، 5 پروژه مربوط به ساخت و بازسازی خطوط ریلی، 5 پروژه در زمینه بهداشت و فاضلاب، 2 پروژه مربوط به آبرسانی و کنترل سیلاب، سایر پروژه های قابل استفاده در شهر تهران.

معاون استاندار و استاندار تهران گفت: 175 پروژه برای عمران و آبادانی روستاهای شهر تهران افتتاح می شود که بهسازی راه های روستایی، آسفالت راه های دسترسی، روشنایی برخی مناطق و انتقال آب شرب از جمله آنهاست. تقدیم روستاییان شریف تهران می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا