اجرای ۳۰ عنوان برنامه انتخاباتی در آموزش و پرورش استان قم

شیمیشی/قم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همچنین درباره اجرای 30 برنامه انتخاباتی در حوزه آموزش و پرورش در این استان گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف برای نسل جدید بسیار مهم و تعیین کننده است. و آینده را می سازد. نسل تمایل و اشتیاق بیشتری برای شرکت در فعالیت های مختلف از جمله انتخابات دارد. در این زمینه آموزش و پرورش نیز اهمیت زیادی به برگزاری اردوهای توسعه می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، الیرضا رحیمی در گفت وگو با شیمیشی، با تاکید بر حضور 8000 دانش آموز در رای اول استان قم، اعلام کرد: بسیاری از برنامه های انتخاباتی آن 30 عنوان برنامه در قالب سکوهای آزاد، برای دانش آموزان. گفتگو و جشن رشد سیاسی، کمپین های مجازی، پرسش و پاسخ، تبلیغات محیطی تهیه شده و در حال اجراست.

رحیمی همچنین گفت: امروزه فضای سیطره ارتباطات خانواده، ارتباطات فرهنگی و نگاه مردم به مسائل اجتماعی، تاثیرگذاری فرزندان بر تصمیمات والدین را افزایش داده است، بنابراین امروزه فرزندان تاثیر بسزایی در نحوه و سطح والدین دارند. حضور در رویدادهای اجتماعی از جمله انتخابات.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار در هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی، قدرت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی کشور در داخل و خارج از کشور و منطقه و بین المللی است و برای آن بسیار مهم است. تفاوت قاطع . . نسل جدید و اجازه می دهد تا نسل بعدی اراده بیشتری برای شرکت در فعالیت های مختلف از جمله انتخابات داشته باشد. در این زمینه آموزش و پرورش نیز اهمیت زیادی به برگزاری اردوهای توسعه می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: نسل آینده به ویژه رای اولی ها به اذن الهی دست به دست می شود و در 20 اسفند با دیگر آرای اول جوانان و بزرگسالان، روستاها و شهرها، کارگران و کارمندان خواهد بود. زن و مرد همه در انتخابات شرکت خواهند کرد، زیرا رهبر بزرگ و فرزانه ما به همه گفته است که بیایید.

تبیین دستاوردهای انقلاب، دانش آموزان را در برابر دشمنان واکسینه می کند

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و امور فکری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت وگو با شیمیشی، اظهار کرد: برنامه های آموزشی استان قم برای تشویق و ترغیب دانش آموزان به حضور در انتخابات است. دانش آموزان صدای اول و همچنین دانش آموزان مدارس راهنمایی، راهنمایی و ابتدایی؛ زیرا ما دانش آموزان را اعضای فعال خانواده می دانیم.

وی همچنین بر توانمندی تشکل های دانش آموزی منتخب در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: اولین و مهمترین برنامه آموزشی برای مشارکت حداکثری، جشن فرائض سیاسی است که در حوزه های مختلف آموزشی بر اساس یک برنامه برگزار می شود. ، و تاکنون بیش از 10 مهمانی با حضور معلمان و مسئولان استان برگزار شده است.

امینیان به برگزاری مناظره های دانشجویی و کرسی های آزادی اندیشه با هدف ابلاغ خواسته ها و دغدغه های دانش آموزان اشاره کرد و گفت: برگزاری طرح جت از دیگر اقدامات آموزش و پرورش است و دستاوردهای انقلاب قرائت و پاسخ داده شد. داده شده بود. شک دارند و از طریق روزنامه دیواری و برنامه های صبحگاهی به دوستان خود ارائه می کنند.

معاون خدمات آموزشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: با توجه به اینکه معلمان به عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه شناخته می شوند، جلسات و کارگاه های تخصصی جهت هشدار به همکاران فرهنگی جهت فعال بودن و دعوت از آنان برگزار می شود. مردم به طور موثر در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی کرده ایم که کمپین های مختلفی از جمله کمپین «انسان و بابایی گلم» را اجرا کنیم که دانش آموزان می توانند فیلمی درباره چرایی حضور همه در انتخابات و شرکت در این ستاد برای تقویت ایران اسلامی تهیه کنند. ما همچنین 200 جایزه برای این کمپین دریافت کردیم.

امینیان همچنین گفت: ما معتقدیم دانش آموزان امروز مدیران فردای کشور هستند و بنابراین اگر دانش آموزان از زمان تحصیل دستاوردها و توانایی های کشور را بشناسند، امیدشان افزایش می یابد و در نتیجه این امیدواری افزایش می یابد. دانش آموزان انگیزه و انگیزه بیشتری برای اثربخشی خواهند داشت. .

معاون خدمات آموزشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه ارائه دستاوردهای انقلاب دانش آموزان ما را در مقابل دشمنان و دشمنان این ملت تلقیح می کند، تصریح کرد: اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام اسلامی. انقلاب باعث احساس میهن دوستی، احترام به کشور و انقلاب در دانش آموزان می شود. اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را نگوییم دیگران هر طور که می خواهند به ما می گویند و فرزندانمان را دچار تردید می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا