عمومی

موتورسیکلت‌های رها – شیمیشی

ویروس Corona ممکن است خارج از شهر باشد ، اما مشکلات جدی تر مانند محدودیت در قانون و تردد موتور سیکلت کنترل نشده هنوز در این شهر وجود دارد.

براساس اخبار شیمیشی ، این روزنامه شهروند وی نوشت: “تهران سالها از تاج رنج می برد.” نه ، این یک داستان خیالی نیست. کرونا با ما چه می کند؟ تمام قدرتی که این ویروس به ما می دهد سالهاست توسط موتور سیکلت های کاربوتور به ما تحمیل شده است. اگر مطمئن نیستید ، گزارش زیر را بخوانید. دلیل برخورد با آنها در شرایط فعلی این است که آنها بیشتر و بیشتر درگیر پرونده کرونا می شوند.

این روزها می توانید موتور سیکلت های زیادی را مشاهده کنید که از چند اینچ عبور می کنند و بدن انسان را می شکنند. چند دست انداز در چهره آنها وجود دارد ، اما کلاه ایمنی نیست. جمعیت برای رسیدن به مقصد خود از همه جا از مرکز شهر عبور می کنند. مسافر ، خیابان یک طرفه و گاه حتی در یک پل مسافرتی! آنها در درخت زندگی تنها مانده بودند. بیشتر این صاحبان خانه بوی دود یکسان دارند و شاید به همین دلیل است که نتوانسته اند مدتی جلوی تخلفات خود را بگیرند. اما این برخلاف توافق سال گذشته بین پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران برای ساماندهی حرکت موتورسیکلت ها در قالب جستجوی “موتور سیکلت خوب” است.

شناسایی فنی؟

یک اتوبوس کاربری که از آنجا حدود 2 میلیون وسیله نقلیه به تهران سفر می کنند ، هرگز قادر به دریافت معاینه فنی نخواهند بود. این بدان معنی است که این دستگاه ها از نظر ترمز ، موتور و هوای آزاد رایگان هستند و کنترل نمی شوند. موتورهای Carburetor دارای زیگزاگها هستند که پس از انجام تست معاینه فنی می توانند به راحتی در چند دقیقه اصلاح شوند ، می توانند روند بهبود را تغییر داده و به گرانترین وسایل نقلیه تبدیل شوند.

کلاه مرغ

طبق قوانین راه ، یک موتورسیکلت و سواران آن باید اسلحه حمل کنند ، اما اگر چند دقیقه بعد به مرکز شهر مراجعه کنید ، خواهید دید که آیین نامه مربوط به این وسایل نقلیه نوشته نشده است. فصل تابستان فرا رسیده است و از هر 10 موتور سواری بهترین 2 در دسترس است. به این ترتیب ، این قانون برای آنها شوخی است و به دلیل میلیون ها نفر از این دستگاه ها ، برای هر موسسه امکان نظارت کامل بر آنها وجود ندارد.

سازمان تعطیلات 60 ماهه

در اوایل روز ، پلیس راهور تهران طرحی را تحت عنوان “ساماندهی موتور سیکلت در پایتخت” برای اجرای صاف این خودروها اجرا کرد. اظهارنامه بعدی این طرح به تاریخ 25 مارس 1998 بر می گردد که به دلیل شروع قرنطینه تاج دشوار بود. برنامه سازمانی بعدی به نوامبر سال گذشته برمی گردد و 60 ماه از آخرین برنامه سازمان تا کنون 60 ماه است. البته اقدامات پلیس همیشه مؤثر بوده است ، اما در کوتاه مدت این ابزارها به جامعه هنجاری خود بازگشتند.

8 حوزه تخصص

به گفته پلیس راهور تهران ، موتورسیکلت های قانونی تهران وضعیت اساتید را در این هشت سال به دست آورده اند. در خلاف جهت خیابان ، در یک خط ویژه اقدام کنید ، در جاده های ممنوعه متوقف شوید ، در جاده متوقف شوید ، در جاده متوقف شوید ، چراغ قرمز را روشن کنید ، مستند سازی نکنید ، مجوز و حرکات خطرناک نداشته باشید. البته برخی از افراد به صورت قانونی عمل می کنند ، اما تعداد آنها با شماره های قانون یکسان نیست.

قاتلان روح

یک کاربوتور موتورسیکلت موجود در هوا مانند تاجی است که هوا را به خود جلب می کند و هوای تولید شده نمونه ای از آن است. پیست موتور سیکلت 15 کیلومتری 15 گرم است که 7 برابر بیشتر از ماشین یورو 4 است! این عدد وقتی نگران کننده می شود که بدانیم این دستگاه ها باعث ایجاد 20٪ هوا در تهران می شوند و هر ساله 146،000 تن انواع گرد و غبار و هوای مرده در سطح شهر به هوا و عقب می رسد.

همه چیز عجیب است

تمام مشکلات موتور سیکلت تهران در گرفتگی هوا و ترافیک خاتمه نمی یابد. در ترافیک روزانه خود 70 دستگاه دیزل با میانگین 70 دسیبل تولید می کنند که 15 دسیبل بیشتر از مبلغ روزانه و 25 دسیبل بیشتر از حد شبانه در محیط شهری است. این اعداد ، همان دستگاه های کوچک اما خطرناک ، باعث بسیاری از بیماری های مغزی می شوند که ریشه در استرس آرامش دارند.

یک سایه پاها

شاید صحنه های موتورسیکلت هایی را که در جاده های شهر تصادف کرده و تصادف کرده اند ، به خاطر بیاورید. طبق آمار قانونی تهران ، یک سوم از قتل ها در پایتخت در حوادث موتورسیکلت بوده است. بیست و پنج درصد از آنها در شرایطی قرار دارند که می دانیم هیچ استانداردی وجود ندارد و تعداد کشته شدگان زیاد است.

موتور یا کرونا؟

براساس دلایلی که در بالا ذکر شد ، اکنون شما به عنوان مسئول و شهروند فکر می کنید که کورونا که سه ماه میهمان ما را دعوت کرده است مرده و آسیب شناستر است یا اینکه 2 دهه موتورسیکلت را برای دهه ها در این شهر طی کرده است. با ذکر مطالب فوق ، به جای این سوال ، بیشتر در ذهن مردم در نظر گرفته می شود که نیازی به فوریت در مورد این دستگاه ها نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا