دستگیری ۵ شرور قمه کش توسط ماموران انتظامی کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی اکبر سویدان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد شلاق و بسته شدن خیابان حوالی میدان جمهوریت به سمت ترمینال اسلامی. آبادغرب تیم هایی از ماموران به همراه تعدادی مهاجم با سلاح سرد به محل حادثه رفته و هشت دستگاه خودرو را منهدم کردند.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از حضور در محل، بلافاصله برای تامین امنیت و آرامش اوضاع وارد عمل شده و 2 نفر شرور را در همان صحنه دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد 3 شرور دیگر که بر اثر درگیری و درگیری مجروح شده بودند به یکی از مراکز درمانی مراجعه و مامور نیز با وجود مداوا برای دستگیری آنها راهی بیمارستان شد. الحفظ ادامه می دهد.

سویدان اظهار داشت: بازداشت شدگان در جریان تحقیقات اظهار داشتند که فرد مسلح دیگری نیز در این درگیری حضور داشته و در نزدیکی پایانه جاده کربلا متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای آدم ربا، ماموران برای حفظ شهروندی همسایگان وی منطقه را محاصره کردند اما این فرد پس از پی بردن به حضور پلیس، با شلیک گلوله به ماموران از پشت بام متواری شد. خانه.”

سویدان با بیان اینکه ماموران بلافاصله به دنبال این مرد متواری شدند، افزود: وی پس از توجه به هشدارهای پلیس، ابتدا شروع به تیراندازی هوایی کرد و در حالی که مرد همچنان متواری بود، ماموران به قانون توجه نکردند. کار گلوله ای به پایش شلیک شد و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با یادآوری انتقال سریع فرد مسلح مجروح خود به نزدیکترین بیمارستان محل وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: با تلاش پزشکان این مرد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تقدیر از عوامل انتظامی که برای دستگیری این سارقان و تامین امنیت اقدامات انجام داده اند، گفت: پلیس همواره هوشیارانه با این ناامنی ها برخورد کرده و از اخلال در نظم و امنیت توسط افراد شرور جلوگیری می کند.

سیویدان در ادامه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: با حضور نیروهای انتظامی، سارقان و اراذل و اوباش در استان کرمانشاه اصلا امنیت ندارند و به این نتیجه رسیده اند که. دیر یا زود طبق قانون دستگیر می شوند و به سزای اعمالشان می رسند.» دقیقه رسند.

دکمه بازگشت به بالا