فناوری‌های نوین قاعده نبرد را تغییر می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیمیشی ،

سرتیپ حسین دهقان در بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد دفاع شخصی ارتش که با حضور سران ارتش برگزار شد ، گفت: “نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه و حتی در سطح جهانی در همه ارتش ها حضور دارند.” ادارات تحقیق و جهاد خودمختاری نظامی و چهار نیرو. آگاهی و درک وضعیت منطقه در بالاترین سطح است.

وی نیروهای مسلح ایران را دارای هوش ، اراده و اراده لازم برای این کار توصیف کرد: “. دشمنان

فرمانده کل نیروهای مسلح در صنعت دفاع و پشتیبانی از تمامی دستاوردهای نیروهای مسلح به برکت حضور فرمانده کل قوا تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای مسلح از سایر سازمان ها.

سرتیپ دهقان می گوید: “با شعار” ما می توانیم “باید با اطمینان به موضوع نگاه کنیم و نیروی کار محدود نیست.”

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: توجه داشته باشید که فناوری های جدید همه صحنه های جنگ را تغییر داده و تهدیدها و درگیری های مختلفی را ایجاد می کند.

سرتیپ دهقان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد. در زمینه درگیری احتمالی ، پیروزی ما این است ؛ تا به امروز ، با انتخاب استراتژی نامتقارن و جنگ نامتقارن و حتی در جنگ های کلاسیک ، خدا را شکر ، ما توانسته ایم در سطح بالایی از خود دفاع کرده و به سطح مقاومت برسیم.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز نیروهای مسلح و ارتش از وضعیت خوبی برخوردار هستند ، چیزی که به ما موفقیت می دهد و ما را در میدان جنگ پیش می برد ، شناخت و تمرکز بر خطوط مقدم است.

وی گفت: امروزه ظرفیت صنعتی ، تولید و دانش کشور مهم و در سطح عالی است ؛ اگرچه قبلاً در شورای عالی انقلاب فرهنگی وضعیت علم و فناوری حفاظتی را تأیید کرده است ، اما باید کار کرد

سرتیپ دهقان خاطرنشان کرد: فرزندان ملت با عشق و روحیه جهادی کارهای بزرگی را در نیروهای مسلح انجام داده اند.

دکمه بازگشت به بالا