کمبود نیروی تخصصی ماهر در استان اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، کامران کلانی ظهر یکشنبه در نشست گروه کاری و سرمایه گذاری در شهر «رضا» اظهار داشت: کشورهایی با قوی ترین اقتصادهای جهان ، بخش همکاری آنها نیز بسیار کارآمد و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: علاوه بر این ، کشورهایی که از نظر اشتغال در دنیا موفق هستند ، همیشه به سمت نوآوری ، همکاری و فن آوری آنها امروز به دیدن اصفهان اصفهان رفتند که در این مسیر قدم می زد.

مدیر دفتر تعاون ، کار و امور اجتماعی اصفهان اصفهان با اشاره به ایجاد بزرگترین محل کار مشترک کشور در اصفهان اصفهان گفت: در استان اصفهان اصفهان در آینده نزدیک دو محل کار مشترک جدید ایجاد می شود.

کمبود نیروی کار ماهر در استان
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فعلی به دلیل عدم برنامه ریزی قبلی است ، گفت: یکی از مشکلات کشور و استان اصفهان کمبود نیروی انسانی ماهر است؛ تولیدکنندگان و تولیدکنندگان می گویند کار وجود دارد ، اما ما نیروی کار ماهر نداریم ، این نیز نشان می دهد که ما در زمینه آموزش نیروی کار ماهر خوب عمل نکرده ایم.

کلانی در خصوص مهاجرت به استان اصفهان گفت: مهاجران و کارگران از 6 استان کشور به اصفهان می آیند که اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

اصفهان اصفهان در شاخص و بهبود فضای کسب و کار رتبه هشتم را دارد

وی افزود: ما توانستیم رتبه اصفهان اصفهان را در شاخص ارتقا دهیم و محیط کسب و کار را بهبود ببخشیم و رتبه اصفهان اصفهان از 17 مارس 2017 به 14 در سال 2016 افزایش یافت و ما در حال حاضر در رتبه هشتم قرار داریم که برای این منظور برنامه ریزی شده است. عدد. E.

مدیر اداره تعاون ، کار و امور اجتماعی اصفهان اصفهان نیز گفت: نرخ بیکاری در سطح شهر متوسط ​​است اما با تاسیس اولین آژانس اشتغال در این شهر ممکن است این میزان کمتر باشد.

وی گفت: “اگر بخش همکاری خوب کار نمی کرد ، تقصیر دولت های کشور بود که منابع و کارخانه ها به بخش خصوصی و تعاونی ها منتقل شد.”

دکمه بازگشت به بالا