هشدارهای ایمنی برای برگزاری شام غریبانی بی‌خطر

یک متخصص ایمنی در مورد رژیم غذایی ایمن به خارجی ها توصیه و هشدار داد.

محسن حسین خانی در گفت وگو با شیمیشی ، وی در مورد غذای خارجی ها که امشب برگزار می شود ، ابراز امیدواری کرد که هموطنان با رعایت نکات لازم عزاداری را به سلامت پشت سر بگذارند.

وی گفت که در یکی دو سال گذشته ، نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی در جاده ها برای اجرای ایمن این مراسم افزایش یافته است ، اما آنچه می خواهم به شما یادآوری کنم مربوط به ایمنی محیطی و شخصی است.

این کارشناس امنیتی به روشن شدن شمع در این روزها اشاره کرد و گفت: طبق دستورات مرکز عمومی مبارزه با تاج گذاری ، امشب باید از همه تجمعات خودداری شود و از این مراسم خودداری شود ، اما شهروندان باید توجه کنند. می تواند باعث آتش سوزی شود بنابراین ، حتماً شمع را بعد از مراسم خاموش کنید و آن را رها نکنید ، به ویژه در کنار ماشین ها ، درختان و مکان هایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد.

حسین خانی ادامه داد: روشن شدن شمع در کنار پرچم های آبی ، روشن شدن شمع روی فرش و … نیز خطرناک است و به هیچ وجه نباید انجام شود.

این کارشناس ایمنی گفت: والدین همچنین باید بر نور شمع توسط فرزندان خردسال خود نظارت داشته باشند و گفت: کودکان درک روشنی از آتش ندارند و ممکن است شمع را در مکانی قرار دهند که می تواند باعث آتش سوزی شود.

وی گفت: “این روزها لباس های آبی تیره و حضور آنها در خیابان ها احتمال تصادفات رانندگی را افزایش می دهد و بنابراین رانندگان باید با احتیاط و سریع رانندگی کنند و ثانیاً”. پیاده عزاداری می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا