هلال احمر از روسیه بالگرد می‌خرد

جمعیت هلال احمر و یک شرکت روسی تفاهم نامه خرید هلیکوپترهای امدادی را امضا کرده اند.

به گزارش شیمیشی ، کریم همتی ، رئیس هلال احمر ، ظهر امروز در مراسمی که در ساختمان صلح هلال احمر برگزار شد ، گفت: “هلال احمر به دلیل توانایی های خود در فعالیت های داخلی و خارجی فعالانه شرکت می کند. در سال 1999 ، در بیروت و سی سخت انفجار رخ داد. همچنین یک زمین لرزه ایجاد کرد که دو رکورد امدادی را برای مردم ثبت کرد.

وی با اشاره به بمب گذاری در بیروت گفت: در طی این حادثه جمعیت هلال احمر در کمتر از 24 ساعت و در زلزله سی سخت در کمتر از یک ساعت به منطقه رسیدند و خدا را شکر توانستیم به مصدومین کمک کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: ما طبق مفاد میثاق بین المللی و میثاق بین المللی و همچنین آموزه های اسلام به همه ادیان ، مذاهب و نژادها ، به همه انسانها خدمات ارائه می دهیم و از آنها تشکر می کنیم تاسیس هلال احمر. “خدا او را رحمت کند. نام خوب او در ذهن او بود.

به گفته همتی ، هلال احمر ایران سازمانی بشردوستانه و یکی از پنج کشور برتر جهان است و اکنون بیش از دو میلیون عضو داوطلب جوان و داوطلبانه به صورت های مختلف و به صورت افتخاری و داوطلبانه همکاری می کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه خرید هلی کوپترهای امداد و نجات با شرکت هلیکوپتر راشا گفت: نوسازی و نوسازی کشتی امداد از اولویت های جمعیت هلال احمر است و این تفاهم نامه نیز در این زمینه امضا شد. قرمز هوا آیا جمعیت ماه افزایش می یابد.

در این جلسه ، باگینسکی ، مدیر عامل شرکت هلیکوپتر راشا نیز با ابراز خرسندی از حضور در این مجامع گفت: “کاری که هلال احمر ایران در روسیه انجام داده است توسط دو وزارت امور اضطراری و وزارت بهداشت انجام می شود. . ، و من می دانم که مسئولیت های سنگین این مردم هستند.

وی با اشاره به ویژگی های بالگردهای تولید شده توسط شرکت هلیکوپتر راشا گفت: هلی کوپتر ساخته شده توسط هلیکوپتر راشا توانایی فعالیت در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد. ما همچنین متعهد هستیم که در آینده همکاری نزدیکتر و آموزش تکنسین های شما را داشته باشیم.

کاظم جلالی ، سفیر ایران در روسیه نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه ، گفت: هلی کوپتر. “روسیه روسیه خواهد بود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توافق های بیشتری بین دو کشور باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا