دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – شیمیشی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اعضای یک قاچاقچی اسکیمار خبر داد و گفت متهمان 30 میلیارد ریال از کارت های بانکی شهروندان برداشت کرده اند.

به گزارش شیمیشی ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی وی توضیح داد: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شکایت کردند که توسط تیم کارآگاه بررسی شد.

وی افزود: علت و نحوه برداشت از حساب مفقودین بررسی شد ، کارآگاهان با اشتراک اظهارات شاکیان مطلع شدند که دادستان ها در همان محله ها زندگی می کنند و کارت های خودپرداز آنها را در زمان مشخص خریداری کرده اند.

رئیس پلیس فتا تهران افزود: با به دست آوردن این علائم ، كارشناسان گمان كردند كه متهم یا متهمان با استفاده از چرم كارت های کارت بانکی را کپی کرده اند.

گودرزی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد هر چهار متهم برای برداشت پول از حساب بانکی شهروندان همکاری داشته اند ، گفت: دستگیر شدند. “

وی اظهار داشت كه متهمان به جرم خود اعتراف كرده و اظهار داشتند كه 50 كارت مسافرتی شهروندان را كپی و خریداری كرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گودرزی ، از شهروندان خواسته شد هنگام خرید با کارت بانکی و انجام فعالیت های بانکی با مرورگر تلفن همراه ، اولین رمز عبور را به دارنده کارت بدهند و از دادن رمزعبور بانکی خود به دیگران و فروشندگان خودداری کنند. فروشنده موظف است دستگاه pos را در اختیار خریدار قرار دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا