مسیر خدمتگزاری شهدای خدمت به الگویی برای مدیران تبدیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حسین محبیان صبح شنبه در آئین غبار روبی گلزار مطهر شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: الگوی واقعی ما برای خدمت به مردم شهدا و به ویژه شهید رجایی و باهنر هستند و در این میان شهدای خدمت نیز مخلصانه و در راستای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت افزود: این شهدا در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند و شهید خدمت شدند که این افتخار بسیار بزرگی است که نصیب آنها شد و این راه و مسیر خدمت گزاری باید به الگویی برای مدیران تبدیل شود.

محبیان اضافه کرد: امسال پروژه‌های متعددی به بهره برداری خواهد رسید و برخی از پروژه‌ها به پیشرفت ۹۷ درصدی رسیده‌اند.

وی اعلام کرد: در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان داشتیم و به میزان همین عدد از اعتبارات ملی در شهرستان بیجار هزینه شده و به پروژه‌های خوبی در شهرستان بیجار رسیده است که امسال به افتتاح می‌رسد.

وی ادامه داد: اینها علاوه بر ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتباراتی که در سفر وزیر کشور به واحدهای فعال صنعتی تسهیلات اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم این تسهیلات ادامه پیدا کند تا جهش تولید را داشته باشیم و شعار سال هم محقق شود.

شعار جهش تولید در بیجار رقم خورد

فرماندار بیجار اضافه کرد: سال جاری در حوزه کشاورزی پیام جهش تولید در بیجار رقم خورد و میزان تولید گندم از حد نصاب سال گذشته هم عبور کرد.

وی ادامه داد: این میزان تولید علی رغم کاهش بارندگی‌ها به نسبت مشابه سال گذشته بود اما با توجه به فعالیت کشاورزان و تمهیدات اتخاذ شده تولید گندم رشد بسیار خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم دولت در پرداخت بهای گندم اقدامات لازم را داشته باشد و مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

فرماندار بیجار به دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: اعزام اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی از جانبازان تا میدان سراب پیاده روی و مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به سمت حمزه عرب برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میز خدمت نیز با حضور مدیران در فرماندار برگزار می‌شود و مردم چهره به چهره با مدیران به رفع مشکلات می‌پردازند.

دکمه بازگشت به بالا