رعایت ۹۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش شیمیشی ،

رئیسی گفت: براساس گزارش ها ، پایبندی به پروتکل های بهداشت عمومی به 85 تا 90 درصد رسیده است که بسیار امیدوار کننده است و به منظور کاهش گردش کارمندان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی ، طرح تعلیق ساعات کار نیز در دستور کار قرار گرفته است. “

رئیسی »عصر سه شنبه در مصاحبه ای تلویزیونی با اشاره به ازدحام جمعیت مترو تهران ، افزود: شلوغی مترو بیشتر به دلیل ترافیک کارکنان است و تصمیم گرفته شده است که امروز (چهارشنبه) از کابینه حذف شود. در صورت امکان نماینده

سخنگوی اداره ملی کرونا تأکید کرد که افزایش ساعات کار پرسنل در دفاتر به کاهش اندازه اتوبوس مسافربری با حمل و نقل عمومی ، به ویژه مترو کمک می کند.

رئیسی افزود: اگر ساعات کار کارمندان در ادارات نیز در حال اتمام است ، در این صورت برخی از کارمندان از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر و برخی دیگر مثلاً از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر در دفاتر حضور خواهند داشت.

برای قطع زنجیره شیوع بیماری عروق کرونا قلب در کشور ، با تصویب مرکز ملی عروق کرونا در 160 شهر ، از دو هفته و از ساعت 9 شب تا 4 صبح ، همزمان تعداد کارمندان مطب یک سوم کاهش یافت اتومبیل های دارای پلاک غیربومی نیز در استان ها ممنوع هستند.

دکمه بازگشت به بالا