هشدار پلیس به موتورسواران در ایام محرم

رئیس اداره تصادفات رانندگی تهران بزرگ از موتورسواران خواست نکات ایمنی را در هنگام رانندگی بیشتر رعایت کنند.

سرهنگ ربیعی تاباناکست در گفت وگو با شیمیشی وی در خصوص مراسم ترحیم ده سال اول ماه محرم گفت: در این ایام که شهروندان در مراسم تشییع شهدا شرکت می کنند و تا دیروقت در خیابان ها حضور دارند، شاهد حضور تعداد زیادی موتورسیکلت هستیم. آن امامزاده ها و زیارت آن امامزاده ها و . تکیه ها همچنین می بینیم که اکثر راکبان موتورسیکلت ها خانواده، زن و کودک هستند.

وی همچنین گفت: همه باید در نظر داشته باشند که سفر با موتورسیکلت به هیچ وجه ایمن نیست اما با در نظر گرفتن نکاتی می توان به ایمنی نسبی رسید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: به عنوان مثال رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی در مسیر صحیح، عدم خروج و… می تواند شرایط را کنترل کند.

آقای تاباناکست بر استفاده از کلاه ایمنی تاکید کرد و گفت: مردم باید به این مهم توجه کنند که حتی در صورت وقوع حادثه در صورت استفاده از کلاه ایمنی جان مردم حفظ می شود و آسیب جدی به مردم وارد نمی شود. بنابراین توصیه می کنیم همه مسافران از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی همچنین گفت: از آنجایی که بیشتر عزاداری ها در تاریکی شب است و همه ما لباس مشکی می پوشیم، به موتورسواران هشدار می دهم چراغ های موتورسیکلت خود را روشن نگه دارند تا توسط سایر رانندگان دیده شود.

رئیس اداره تصادفات رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: نجات جان اعضای خانواده در دست شوهران و پدران است که امیدواریم در این ایام خاص احساس مسئولیت بیشتری کنند تا کاهش یابد. در تصادفات

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا