چرا مکمل ورزشی چاق کننده است؟

مکمل های وزن و حجیم توسط کسانی که به شدت کم وزن هستند (یا به هر دلیلی نیاز به وزن زیادی دارند) مصرف می کنند تا در مدت زمان کوتاهی بر کاهش وزن خود غلبه کنند. مکمل وزن گیر بسیار پرکالری است و در مارک ها و نام های مختلف عرضه می شود. این مکمل توسط ورزشکاران، برخی از بیماران و یا برخی از کودکان استفاده می شود.

اگر قصد مصرف مکمل را دارید یا حتی اگر فرزندتان کم وزن است و پزشک مصرف مکمل ضد چاقی را برای افزایش وزن توصیه کرده است، حتما این مقاله ویتامین را تا آخر بخوانید تا همه چیز را در مورد این مکمل بدانید.

آیا مکمل ها می توانند به افزایش وزن شما کمک کنند؟

آره! یک مکمل حجیم منبع خوبی از کالری و مواد مغذی مفید است و قطعا می تواند به افزایش وزن کمک کند! اما وقتی در مورد مکمل ها صحبت می کنیم منظورمان چیست؟

مکمل های غذایی (مانند ویتامین ها و مواد معدنی) برای جایگزینی کمبود ویتامین در بدن.

مکمل های بدنسازی (مانند پروتئین ها یا گینرها) زیرا کالری بیشتری دارند

مکمل های دارویی برای درمان یک بیماری یا نقص سلامتی

با این حال، مکمل ها فقط باید برای تکمیل رژیم غذایی شما (به عنوان جایگزینی برای غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی) استفاده شوند.

مواد اضافی برای افزایش وزن و حجم چیست؟

محتوای مکمل افزایش وزن معمولاً کربوهیدرات زیاد و سپس پروتئین و البته مقداری چربی است و کالری هر فنجان بسیار بالاست (تا 1000 کالری) بنابراین به افزایش وزن شما کمک می کند.

این مکمل عملکرد مشابهی دارد و برای افزایش حجم و وزن استفاده می شود. تفاوت این دو در درصد چربی و پروتئین است. علاوه بر حجم، میزان پروتئین بیشتر است و برای کسانی که تمرینات بدنی انجام می دهند و عضلات خود را جمع می کنند مناسب است.
برای خرید پودر انیمال وی یونیورسال نوتریشن با ما تماس بگیرید.
مزیت افزودن وزن و حجم چیست؟

اگر از محصولی برای افزایش وزن استفاده می کنید که برای شما مناسب است، این مکمل فواید زیادی برای شما دارد. شامل:

جبران کمبود وزن

تامین کالری لازم

مواد مغذی برای بدن

ریکاوری بهتر و با کیفیت تر

سرعت عضله سازی را افزایش دهید

آسیب عضلانی را کاهش می دهد

بهترین زمان برای مصرف مکمل افزایش وزن

با نظر پزشک می توانید 10 تا 20 گرم از مکمل ها و غذاهای زیر مصرف کنید:

صبحانه صبحانه

غذا قبل از تمرین

خوردن بعد از کار

نوعی مکمل برای افزایش وزن و سایز

در این قسمت در مورد انواع مکمل های مورد استفاده ورزشکاران و بدنسازان برای افزایش وزن و حجم صحبت می کنیم. انواع مختلفی از مکمل‌های بدنسازی (مانند پودرهای پروتئینی، حجم‌دهنده، کراتین و مکمل‌های قبل از تمرین) وجود دارند که می‌توانند در ترکیب با یک رژیم غذایی متعادل به افزایش وزن کمک کنند.

به طور کلی، اگر فقط می خواهید کالری دریافتی خود را افزایش دهید، پودرهای پروتئین و مکمل ها بهترین گزینه برای شما هستند. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید حجیم کنید، پودر کراتین را در نظر بگیرید.

پروتئین تامین خواهد شد

پودرهای پروتئینی مانند آب پنیر گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال افزایش مصرف پروتئین خود هستند. پروتئین نقش مهمی در ساخت و حفظ عضلات دارد. با این حال، به غیر از پروتئین، باید رژیم غذایی پرکالری داشته باشید و تمرینات قدرتی منظم را برای افزایش حجم انجام دهید.

گیرندگان

گینر پودری است که پروتئین و کربوهیدرات را ترکیب می کند! این می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که کالری اضافی کافی را تنها از طریق غذا دریافت نمی کنند، مانند کسانی که کمبود وزن دارند. این محصولات به طور کلی حاوی 300 کالری یا بیشتر در هر وعده هستند.

کراتینه

کراتین نوعی پروتئین است اما برای عضله سازی بسیار مفید است. برای کسانی که می خواهند عضله سازی کنند و عملکرد ورزشی را افزایش دهند می تواند بسیار مفید باشد.

هنگامی که کراتین را به عنوان مکمل مصرف می کنید، غلظت کراتین در عضلات شما افزایش می یابد. نتیجه بهبود عملکرد ورزشی و رشد عضلانی ورزشکار است. اما لزوماً باعث افزایش وزن شما نمی شود. زیرا بیشتر مکمل های کراتین کالری کمی دارند. اگر در حین مصرف کراتین افزایش وزن پیدا کردید، احتمالاً به دلیل احتباس آب است و با قطع مصرف آن وزن برمی گردد.

سه مکمل ویتامین برای افزایش وزن

مکمل های ویتامین A

طبق مطالعات، ویتامین A از رشد سلولی در اندام های بدن محافظت می کند و می تواند به افزایش وزن شما کمک کند.

مکمل های ویتامین B

ویتامین های B برای تحریک اشتها و دریافت غذا ضروری هستند که باعث افزایش وزن می شود. این مکمل ها به بهبود متابولیسم، از جمله تولید انرژی و استفاده از غذا کمک می کنند.

مکمل های ویتامین D

ویتامین D به افزایش وزن کمک می کند. این ویتامین توانایی بدن در جذب کلسیم را افزایش می دهد که باعث افزایش تراکم استخوان و افزایش وزن به خصوص پوست می شود.

دکمه بازگشت به بالا