حوادث

ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی ناجا

معاون ناجا بهداد با اشاره به اینکه ناجا علاقه خاصی به بهداشت و مراقبت پزشکی در زمینه مراقبت های بهداشتی آگاهانه دارد ، گفت: سیستم های پزشکی از راه دور در مناطق مرزی ، سیستم های هوشمند مراکز پزشکی و بیمارستان ها (سیستم CIS یکپارچه و HIS در سالهای اخیر در مراقبت های بهداشتی ناجا مورد استفاده قرار گرفته است و با گذشت زمان به روز شده است.

به گزارش شیمیشی ، سرهنگ یعقوب منصوری در مراسم افتتاحیه “وب سایت موفقیت جدید” که در بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد ، اظهار داشت: استفاده از موسسات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم های هوشمند در کلیه زمینه های زندگی بشر بویژه در حوزه سلامت ، دقت ، سرعت و قابلیت اطمینان عملیات یک نیاز مهم و غیر قابل عبور است.

وی افزود: خطای انسانی می تواند منجر به هزینه های هنگفتی برای بیماران و مراکز درمانی شود. دسترسی آسان و ارتباط آنلاین با واحدهای درمانی می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه های درمانی و افزایش خوشبختی بیماران داشته باشد.

منصوری افزود: بخش مراقبت های بهداشتی نیروی انتظامی طی یک دهه گذشته در ساخت زیرساخت های هوشمند اقدامات بزرگی انجام داده است ، از جمله آن می توان به موارد نقض فیبر نوری در دورافتاده ترین مناطق کشور اشاره کرد.

وی گفت: توسعه کارهای سخت افزاری این پروژه ها در دستور کار معاون ستاد ناجا بهداد است و از معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا ، فرماندار و نیروهای پشتیبانی در این زمینه تشکر و پشتیبانی و نظارت کرد.

معاون ناجا بهداد با اشاره به اینکه ناجا در زمینه مراقبت های بهداشتی آگاهانه علاقه خاصی به بهداشت و پزشکی دارد ، اظهار داشت: سیستم های پزشکی از راه دور در مناطق مرزی ، سیستم های هوشمند مراکز درمانی و بیمارستان ها (سیستم CIS یکپارچه و HIS در سالهای اخیر در مراقبت های بهداشتی ناجا مورد استفاده قرار گرفته است و با گذشت زمان به روز شده است.

منصوری از عملکرد سیستم مدیریت منابع مالی در آینده نزدیک خبر داد: معاون بهداد ناجا همواره پیشگام در زمینه توسعه فناوری های جدید در حوزه بهداشت بوده و با سازمان امور پزشکی ارکدار همواره همکاری داشته است.

وی توصیف سیستم پروتز آنلاین که تقریباً 8 سال پیش مورد استفاده قرار گرفت و سیستم الکترونیکی ثبت نام سلامت دندان که برای اولین بار در ناجا 2 سال پیش مورد استفاده قرار گرفت و در واقع سرعت عمل ، رضایت مشتری و کاهش هزینه های درمانی را افزایش داد. از بین بردن این سیستم ها آغاز شد.

معاون بهداد ناجا وب سایت خدمات دندانپزشکی را فرصتی برای پیوند دو برنامه نرم افزاری سیستم CIS و سیستم تهیه آنلاین و تنظیم مدیریت زمان ، نیاز کم به تجهیزات فن آوری ، افزایش راحتی و کاهش هزینه مراکز پزشکی توصیف کرد. فواید داشتن یک حامل دندان ذکر شده است.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، منصوری اخیراً از رویکرد سازمان امور بهداشتی نیروهای مسلح از نظر اطلاعات مربوط به امور بهداشتی و حمایت این سازمان در اجرای پروژه های اطلاعاتی در ناجا قدردانی کرده است.

در این مراسم ، در طول تبادل ویدیو ، با اعلام بیمارستان ثامن الامامام (ع) مشهد ، با حضور خانواده دارنده سلامتی شهید “محمد شکری” و قرائت دختر شهید ، یاد و خاطره این پرستار خیرخواه برگزار شد.

گفتنی است ، در پایان این مراسم از راننده و شرکت کنندگان در اجرای نقشه جدید دستاوردهای دندان قدردانی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا