سارقان حرفه‌ای خودرو در شهرک غرب دستگیر شدند

رئیس دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در محله روژاوا خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این حادثه گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت محله، ماموران ایستگاه 134 شراخاخرب در حین جست و جو در اطراف بلوار دریا یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ را کشف کردند. راننده و سرنشینان که نقاب زده بودند و در را باز کردند با مشاهده خودروی پارک شده در حاشیه خیابان وارد عمل شدند.

این مقام مسئول از متواری شدن راننده و سرنشین خودرو با مشاهده ماموران پلیس خبر داد و گفت: این افراد بدون گوش دادن به دستور ایست ماموران به صورت خطرناک و سریع متواری شدند. در این راستا بین پلیس و متهمان تعقیب و گریز صورت گرفت و در تعقیب و گریز طولانی مدت موفق شدند خودرو را متوقف و با استفاده از سلاح و طرح انسداد راننده و سرنشینان آن را دستگیر کنند.

رئیس دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در بررسی های اولیه خودروی متهم به همراه تجهیزات سرقتی و دو عدد کلید دست ساز کشف شد. متهمان 51 و 44 ساله پس از ارجاع به کلانتری به تحقیقات خود اعتراف کردند. همچنین در تحقیقات پلیسی مشخص شد مظنونان از جمله افرادی هستند که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر شده اند.

میانجی با بیان اینکه متهمان به 20 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از خروج از پرونده و برای ادامه سیر مراحل کیفری به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا