افتتاح بزرگترین و مجهزترین مدرسه روستایی کشور در خرماکلای مازندران

رئیس جمهور بزرگترین و روستایی ترین مجتمع آموزشی روستای خرمکلای مازندران را راه اندازی کرد.

به گزارش شیمیشی، سید ابراهیم رییسی پس از برنامه های دوم سفر استانی دولت مردمی مازندران در روستای خرمکلای قائم شهر که یکی از مدارس نسل جدید و نزدیک به مجتمع آموزشی است. مرحوم حاج حسن اسخرزاده و بر توسعه جامعه اطراف و با زیرساخت های مختلف و مناطق اطراف آن استفاده می شود.

این مجتمع آموزشی که ساخت آن از مصوبات سفر اول رئیس جمهور می باشد در زمینی به مساحت 2400 متر مربع با اعتبارات دولتی و با حمایت بنیاد برکت و خیرین مدرسه ساز احداث و نصب شد.

برای ساخت و تجهیز این مجتمع آموزشی در روستای خرمکلا که دارای کلاس های درس، زمین ورزشی، سالن آمفی تئاتر، کلاس های روباز و تجهیزات آموزشی هوشمند است، 330 میلیارد ریال هزینه شد و این اولین مجموعه با نام «مدرسه. مرکز توسعه روستایی» است. و توسعه» در کشور.

یکی از ویژگی های مهم این مجتمع آموزشی بزرگ روستایی، آموزش مهارت های عملی و کارآفرینی دانش آموزان است. در محوطه کناری این مجتمع آموزشی، محلی برای آموزش دامپروری، مرغداری، ساخت و نگهداری گلخانه گل های تزئینی برای دانش آموزانی که علاوه بر آموزش، در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی نیز آموزش دیده اند، در نظر گرفته شده است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا