۸۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس/اجبار ماسک در حمل و نقل عمومی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عبدالرسول حمتی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشخیص 85 حادثه جدید در 24 ساعت گذشته ، تعداد بیماران در استان فارس به 5 هزار و 831 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از 85 حادثه جدید شناسایی شده در 24 ساعت گذشته ، 41 مورد مربوط به شیریرنکس است؛ 9 رویداد مرودشت؛ آباده و زرقان هر یک پرونده داشتند و مابقی مربوط به سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس بود.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه گفت: “خوشبختانه تاکنون در 24 ساعت گذشته کرونا ویروس در استان گزارش نشده است و تلفات ناشی از بیماری Qovid 19 در این استان 110 نفر است.”

دکتر. همتی اضافه کرد: تعداد کل بازماندگان از بیمارستان و توزیع منازل در استان به 5 هزار و 167 نفر رسیده است.

شهرداری شیراز از راه اندازی ناوگان گردشگری عمومی از جمله مترو و اتوبوس خبر داد و از فردا 10 ژوئن شروع کرد ، این مقام دانشگاه تأکید کرد: Quaid 19 است ، بنابراین مردم بدون ماسک نمی توانند از اتوبوس یا مترو استفاده کنند.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه گفت: “استفاده از ماسک هنگام بارگیری هواپیمای حمل و نقل عمومی الزامی است و اگر رانندگان وسایل نقلیه عمومی بدون ماسک به جاده برگردند ، این یک تخلف است و فعالیت آنها مختل می شود.”

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاون شهردار حمل و نقل ، مکان هایی در ترمینال ها تعیین شده است تا مسافران قبل از برخورد با اتوبوس و مسافر ، ماهی خریداری کنند.

دکتر همتی توصیه کرد: “تحقیقات نشان داده است که ، هنگامی که خانه ای از خانه خارج می شود ، شستشوی منظم دست ، استفاده از ماسک در ترافیک بدون مانع و پیدا کردن فاصله در تعاملات اجتماعی ، در جلوگیری از ویروس مؤثر است.”

دکمه بازگشت به بالا