۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس شناسایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، دکتر عبدالرسول همتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هزار و 672 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیص. Quaid 19 در سطح استان ، 69 واقعه مثبت گزارش شده است و با این موارد جدید ، آمار فعلی استان فارس به 5 هزار و 248 نفر رسیده است.

آن یکی در بالای موارد جدید بیماران مبتلا به ویروس کرونا وی در شهرهایی که توسط دانشگاه تیپی دانشگاه شیراز بسته شده است ، خاطرنشان کرد: از 69 حادثه جدید در 24 ساعت گذشته ، 45 مورد در آزیرکس بوده است. کازرون ، فیروزآباد و زرقان هر یک پرونده دارند و دیگری برای دانشگاه ها و سایر مدارس پزشکی استان.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، دو نفر در اثر این بیماری جان باخته اند.” ویروس کرونا وی گفت که این ویروس در استان شیوع یافته است کرونا تاکنون در استان 104 نفر بر اثر این بیماری جان باخته اند Quaid 19 مفقود شدند.

دکتر. همتی همچنین از تعداد مجروحین در بیمارستان استان و درگیری در منازل خبر داد.

معاونت پژوهشی دانشگاه آذری در خصوص توجه به مراقبت از خود و سلامت شخصی ، به سلامتی توصیه می کند: به دلیل ورود عید سعید فطر ، خردمندان استان باید در خانه بمانند و از سلامتی خود مراقبت کنند. خانواده و اجتماع

دکمه بازگشت به بالا