در مجموع 41 بیمار مصدوم به مرکز پزشکی قزوین اعزام شدند – خبرگزاری آنلاین | ایران و اخبار در سراسر جهان

حسن آصفی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: از ابتدای ابتلا به ویروس کرونا در استان قزوین ، کادر پزشکی با تمام توان در خدمت شهروندان بیمار بود و حرکات ارزشمندی انجام داد.

وی اظهار داشت: درگیری مردم و سرمایه گذاران در تأمین بهداشت ، نیازهای پزشکی ، ماسک ، قاتل ، وسایل پزشکی بسیار شگفت انگیز و ستودنی بوده است.

آصفی می گوید: “بعضی از بیماران این بیماری را دارند.” کرونا به دلیل عدم کفایت اقتصادی ، ممکن است بعد از توانبخشی آنها ترتیب مناسبی در بیمارستان نداشته باشند و از این نظر تلاش شده است تا مراکز توانبخشی در استان راه اندازی شود ، که یک اثر ارزشمند است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: با شیوع بیماری کرونا در مجموع 160 تختخواب در قزوین و تاکستان تأسیس و 45 تختخواب تأسیس شد.

وی گفت: طی چند هفته ، بیماران 41 ساله بهبود یافته بودند کرونا در مرکز توانبخشی قزوین 28 نفر اخراج شدند.

آصفی یادآور می شود: در مرکز توانبخشی قزوین ، اکنون هفت و شش زن در حال بهبود هستند.

مدیرکل انجمن هلال احمر استان تأکید کرد: بهبود بیمار از کرونا آنها مجبور شدند 14 روز از هم جدا شوند ، به همین دلیل برای دریافت بیمارستان جدید به یک مرکز توانبخشی منتقل شدند.

آصفی اظهار داشت: در این مرکز توانبخشی 60 نفر امدادگر به عنوان راهبه و 20 پرسنل نیز در راهبه هستند.

وی افزود: کلیه پرسنل فوریت های پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین در این مدت در بیمارستان های میدانی قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه 13 پیراپزشک ، 7 دستیار و روانشناس در این محل خدمات به بیماران را ارائه می دهند ، اضافه کرد: به عنوان یک پیراپزشک خدمت کنید. بهبود بیمار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه تکمیل طرح تب را ادامه داد بررسی و نمایش کرونا وی همچنین از ورود شهر و گیتار به شهر قزوین خبر داد.

آصفی اظهار داشت: از 30 مارس 2008 تا 10 آوریل 2009 بیش از 275000 نفر بازداشت شدند که از این تعداد 982 نفر مشکوک و 218 نفر به مراکز درمانی استان فراخوانده شدند.

وی همچنین افزود: میزان بهداشتی شامل دستکش ، ماسک و ویروس در 19000 خانه در منطقه قزوین و بسته های مواد غذایی و مواد بهداشتی یافت می شود. ” کرونوگرافی در سرزمینهای دور ریخته شده توزیع شده است.

مدیرکل انجمن هلال احمر استان قزوین از مردم خواست تا برای اجرای برنامه بلند مدت همکاری خود را ادامه دهند و همه نکات بهداشتی را در خاطر داشته باشند. Jlvygry از شیوع عفونت کرونا من

دکمه بازگشت به بالا