ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین تولید کننده شومیز به صورت عمده

اگر قصد دارید به صورت مجازی به خرید عمده شومیز زنانه بپردازید، عمدباکس می‌تواند در این راه به شما کمک فراوانی کند.

شومیز چیست؟ شومیز چه فرقی با بلوز و تونیک دارد؟ آیا با انواع شومیز آشنایی دارید؟ در ادامه با تاریخچه پیدایش شومیز زنانه آشنا می‌شوید.

تاریخچه پیدایش شومیز زنانه

کلمه شومیز از واژه فرانسوی chemise گرفته شده است که به معنای تی شرت یا همان بلوز و ژاکت زنانه است. شومیز همان لباس‌های مردانه جلو باز است که امروزه به شکل لباس زنانه در آمده است که دکمه‌خور شده است. شومیز از تونیک رومی ایجاد شده و در اروپا برای اولین بار در قرون وسطا رواج یافت.

زنان از شومیز به عنوان یک زیر پیراهن، یا زیر لباس شب و یا لباس بلند و گشاده استفاده می‌کردند ولی مردان آن را با شلوار بلند می‌پوشیدند.

شومیز در دهه1830 دارای آستین‌هایی تا آرنج بود و معمولا در زیر روپوش به کار می‌رفت. شومیز از لباس‌هایی بود که تا اواخر قرن هجدهم به عنوان لباس زیر مورد استفاده قرار می‌گرفت و معمولا تنها لباسی بود که به طور مرتب شسته می‌شد. شومیز از زمانی که ملکه ماری آنتوانت فرانسه نوعی لباس غیررسمی و گشاد از پنبه سفید را به عنوان لباس بیرون استفاده کرد به عنوان لباس بیرونی باب شد.

اگر شما در گوگل شومیز را به زبان فرانسوی سرچ کنید یک طیف وسیعی از لباس زنانه را برای شما می‌آورد، اما اگر شومیز زنانه را به زبان فارسی در گوگل جستجو کنید نوع خاصی از بلوز زنانه را برای شما می‌آورد. پس در پاسخ سوال شومیز زنانه چیست؟ جواب این است که شومیز یک لباس مخصوص برای خانم‌ها است که دارای جنس بسیار لطیفی است که معمولا در فصل‌های تابستان و بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک لباس لخت و راحت است که اغلب بانوان دوست دارند که در فصل‌های گرم سال از آن استفاده کنند.

شومیز زنانه و کاربردهای آن

شومیز زنانه به نوعی لباس خاص زنانه اتلاق می شود که در ابتدا به شکل لباس آستین بلند با دکمه‌های وسط، که به سبک کلاسیک و ساده طراحی می‌شد ولی امروزه شومیزها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با پارچه‌های مختلف طراحی و دوخته می‌‌شود.

اما کاربردهای دیگر شومیز زنانه چیست؟ در حال حاضر از شومیزها به عنوان مکمل مانتوهای جلوباز استفاده می‌شود. همچنین شومیزها به عنوان یک لباس پرکاربرد است که در استایل‌های مهمانی، کژوال و رسمی خیلی به کار برده می‌شود که هم با دامن و هم با شلوار یک استایل شیک به حساب می‌آید.

انواع شومیز

  • شومیزهای رسمی
  • شومیزهای حریر
  • شومیزهای لی
  • شومیزهای اسپرت

چون شومیز از جمله لباس‌هایی است که با فرهنگ ایرانی تطابق زیادی دارد و به دلیل پوشیده بودن زیاد مورد توجه بانوان است و اکثر بانوان ترجیح می‌دهند که از شومیز در مراسم‌های مهم و مهمانی‌های رسمی از آن استفاده کنند.

شومیز رسمی

در مدل‌های شومیز رسمی معمولا در سر شانه‌ها از اپل استفاده می‌شود که این مدل شومیزها یادآور سبک دهه 60 بانوان ایرانی است. شومیز رسمی با شلوار لی چسبان یا دامن کوتاه استایل شیکی به فرد می‌دهد. در ادامه با زیردسته‌های شومیز رسمس آشنا می‌شوید.

  • شومیز پشت باز، یکی از مدل‌های شومیز رسمی است که در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. شومیزهای پشت باز که در پایین کمر گره می‌خورد. این مدل شومیز را با شلوار یا دامن چین‌دار کوتاه و چکمه‌های ساق بلند یک استایل منحصربه فرد به وجود می‌آورند.
  • شومیزهای یقه گرد که در آن‌ها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می‌شود و یک پوشش شیک به حساب می‌آید و کسانی که به شیک‌ پوشی خود اهمیت می‌دهند می‌توانند از این مدل استفاده کنند.
  • شومیزهای گلدوزی شده، استفاده از پارچه‌های گلدوزی شده در یقه یا در دم آستین و پایین شومیز مجلسی جلوه زیبایی به لباس می‌دهد که یک لباس خاص به نظر می‌رسد که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

شومیزهای حریر

در رنگ‌های کم‌رنگ و پاستیلی گزینه خوبی در فصل‌های گرم برای مهمانی به حساب می‌آیند. شومیز حریر، با مدل یقه حلزونی و آستین کلوش در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. شومیز حریر با رنگ‌های پاستیلی با دامن کوتاه یا شلوار چسبان تیره یک استایل چشم نوازی به وجود می‌آورد.

شومیزهای لی

شومیز لی یکی از پر کاربردترین لباس‌هایی است که هر بانوی باسلیقه‌ای باید در کمد لباس خود داشته باشد. چون این شومیز را هم در زیر مانتوهای جلو باز و هم پالتوهای زمستانی می‌شود استفاده کرد.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت که معمولا در مهمانی‌های دورهمی و خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های اسپرت که بیشتر از پارچه‌های جنس نخی بدون طرح یا با طرح‌های ساده دوخته می‌شوند. شومیز اسپرت را با شلوارهای جین ست می‌کنند و یک استایل اسپورت زیبا را به وجود می‌آورند.

پارچه شومیز

از قدیم معمول بود که خانم‌ها شومیز را در خانه می‌دوختند و افراد ثروتمند از پارچه‌های لطیف مرغوب وکسانی که وضع مالی خوبی نداشتن از پارچه‌های نازکی که دم دست بود شومیز می‌دوختند.

شومیزها به دلیل راحتی که دارند از زمان‌های دور هم چنان محبوبیت خود را در میان بیشتر افراد حفظ کردند و هم چنان مد هستند. حتی در رمان‌های عاشقانه نیز از شومیز به عنوان لباسی معرفی می‌شود که جزء جدایی ناپذیر کمد لباس قهرمان قصه است.

شومیز زنانه عمده را از کجا بخریم؟

خرید شومیز زنانه عمده

برای خرید شومیز زنانه عمده شما می‌توانید به دو طریق حضوری و مجازی اقدام کنید. روش حضوری اگر چه مزایای خاص خود را دارد اما با موانع و محدودیت‌هایی نیز روبرو است. این محدودیت‌ها عبارت‌اند از:

  1. در بسیاری از شهرها، مراکز عمده فروش یا مراکز تولیدی شومیز زنانه وجود ندارد. بنابراین بسیاری از خریداران عمده این نوع از لباس‌ها مجبور هستند برای خرید شومیز مورد نیاز خود به شهرهایی که این مراکز در آن‌ها واقع شده است، مسافرت کنند. این مسافرت کاری، خود فرایندی زمان‌بر و پرهزینه خواهد بود.
  2. به علت زمان‌بر بودن، شما نمی‌توانید به تمامی مراکز تولیدی و مراکز زنانه که در نقاط مختلفی وجود دارند مراجعه کنید. بنابراین مجبور هستید به معدود تولیدی‌ها و مراکز عمده فروش در دسترس خود مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. قطعا اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوان از مراکز تولیدکننده و عمده فروش بیشتری بازدید کرد، خریدار عمده می‌تواند اقتصادی‌ترین و با کیفیت‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

تمامی این موارد از محدودیت‌ها و مشکلات خرید حضوری شومیز زنانه به شمار می‌آیند. همان طور که ذکر کردیم، خرید حضوری نیز مزایای خاص خود را دارد.

گزینه دیگری که پیش روی خریدار عمده شومیز قرار دارد، خرید غیرحضوری است. می‌توان از طریق اینترنت نیز به خرید شلوار عمده زنانه  مورد نظر پرداخت. عمده‌ترین مزیت این روش، کاهش هزینه و زمان موردنیاز است. خریدار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزینه‌ها را بررسی کند و خرید خود را انجام دهد. اگر قصد دارید از این طریق به خرید عمده شومیز بپردازید، وب سایت عمدباکس می‌تواند شما را یاری کند.

 

کدام شومیزها رنگ‌بندی بهتری دارد؟

یکی دیگر از نکات موردتوجه در هنگام خرید و فروش عمده شومیز توجه به رنگ شومیز موردنظر است. در هنگام فروش عمده یا جزئی شومیز افراد خریدار بعد قبل از هر چیزی توجه آنان به رنگ‌ شومیز جلب می‌شود، سپس به مدل و طرح‌های به‌کاررفته در شومیز توجه می‌کنند. یکی از نکات مهم در انتخاب خرید رنگ شومیز توجه به نوع رنگ پوست و علاقه شخص است. اما رنگ‌های پرطرفدار در فروش عمده انواع شومیز زنانه از جمله رنگ‌هایی مانند رنگ‌های کرم، خاکی، انواع مختلف سبز غیره است.

نمونه شومیز زنانه کد 11420

شومیز برای زیر مانتو جلوباز

همان‌طور که گفته شد شومیز‌ها به علت نوع دوخت، زیبایی و درعین‌حال سادگی کاربرد فراوانی دارند. ازاین‌رو می‌توان به‌سادگی شومیز را با انواع دیگر لباس‌ها ست کرد. یکی از موارد پر استفاده شومیز پوشیدن آن به‌عنوان لباس زیر مانتو است. که با در نظر گرفتن نوع و رنگ مانتو و همچنین رنگ و طرح شومیز می‌توان پوششی ایدئال و زیبا داشت. یکی از معایب فروش عمده شومیز برای فروشندگان این محصولات پایین بودن قیمت آن‌ها از حد واقعی است، و پخش عمده با قیمت ارزان است.

شومیز برای زیر سارافون

بیشتر شومیز‌های در زیر سارافن مورداستفاده قرار می‌گیرد، نوع یقه آن‌ها بسیار مهم است. به این دلیل که بعضی از سارافون‌ها با شومیز‌های بدون یقه ست می‌شود. بعضی دیگر از سارافون‌ها با شومیز‌های یقه دار. دراین‌باره انواع مختلفی از شومیز‌ها با فروش عمده در بازار موجود است.

مزایا پوشیدن انواع شومیز‌ها

پوشیدن انواع شومیز‌ها به دلیل گشاد بودن و چسبان نبودن لباس برای سیستم گردش خون بدن مفید است. به این صورت که به علت گشاد بودن شومیز پوشیدن آن به بدن کمک می‌کند تا مایعات و همچنین سموم اضافی بدن را به‌راحتی دفع کند. همچنین باعث بهبودی سلامت عروق و قلب می‌شود. به‌طورکلی پوشیدن لباس‌های گشاد به بهبود عملکرد اعضای بدن کمک می‌کند.

یکی دیگر از مزایا و دلیل پرطرفدار بودن انواع مختلف شومیز‌ها داشتن تنوع بالا با انواع مختلفی از پارچه‌ها است. برای مثال اگر شما بخواهید به یک دورهمی یا مهمانی بروید به‌طورمعمول شومیز بهترین انتخاب برای آراستن استایل شما است. یکی دیگر از مزایا پوشیدن شومیز نداشتن محدودیت سنی برای انتخاب هرگونه شومیزی است. یک مورد دیگر از مزایا شومیز امکان راحت ست کردن آن با انواع مختلف شلوار‌ها و دامن‌های مختلف است.

در پایان

در خرید شومیز چه به‌صورت جزئی و چه فروش عمده شومیز و دیگر پوشاک آشنایی با نام آن‌ها باعث می‌شود، تا در خرید خود تسلط بالایی داشته باشید و همچنین اعتمادبه‌نفس بالایی در هنگام خرید انواع شومیز داشته باشید. در خرید شومیز باید به نکات مختلفی توجه کرد، از جمله جنس پارچه، مدل شومیز و همچنین نوع دوخت. همچنین بهتر است هنگام خرید مدل انتخاب شده را در صورت امکان پرو کنید. تا بتوانید تن‌خور لباس را در تن‌ خودتان ببینید. زیرا بسیاری از شومیزها در مانکن بسیار زیبا به نظر می‌رسند اما ممکن است مناسب اندام‌های شما نباشد.

انواع شومیز کدامند؟

شومیز‌های انواع متفاوتی دارد و در طرح‌ها، رنگ‌ها و نوع دوخت آن‌ کاربرد متفاوتی دارند و در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف شومیز کارل‌ شامل: شومیز اسپرت زنانه، شومیز نخی دخترانه، شومیز کلاسیک، شومیز حریر، شومیز مجلسی ترک، مدل شومیز لمه، شومیز مشکی، شومیز حریر، شومیز گیپور، آستین پفی، آستین کلوش، شومیز کوتاه و بلند، دکمه‌دار، یقه حلزونی، طرح‌دار و ساده دارند به‌طورمعمول شومیز‌ها به علت زیبایی درعین‌حال سادگی در صنعت مد بسیار پرطرفدار هستند امروزه شومیز‌ها با استفاده از انواع مختلف پارچه‌ها مانند پارچه لمه، حریر و غیره دوخته می‌شود.

فروش کدام مدل از شومیز بیشتر است؟

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات عمده فروشان شومیز کارل انواع مختلف شومیز با آستین‌های کلوش است. این مدل از شومیز از قسمت از قسمت آرنج به پایین‌ آن گشاد و به‌صورت کلوش است. این نوع از شومیز به علت دوخت متفاوت پوشیدن آن باعث می‌شود احساس تغییر در خود کنید آن هم‌ به علت داشتن طرحی متفاوت بین دیگر شومیزهای موجود در بازار است.
انواع شومیز‌های گل‌دوزی شده یکی دیگر از شومیز‌های پرطرفدار بین خانوم‌ها است. هنر گلدوزی بر روی انواع لباس‌ها یکی از قدیمی‌ترین هنر‌های ایرانی است. طرح وارد شدن هنر گلدوزی به صنعت مد و انواع شومیز‌ها باعث شد توجه زیادی به آن جلب شود. در این میان گل‌دوزی روی انواع پارچه‌های جین کاغذی به علت تضادی در رنگ آبی پارچه جین و انواع گل‌های گل‌دوزی شده بروی پارچه شومیزی در بین خانوم‌های جوان بسیار پرطرفدار است.

 

نتیجه

برای موفقیت در کسب و کار خود برای خرید و فروش عمده شومیز زنانه بهترین و باصرفه‌ترین مکان عمدباکس را انتخاب کنید چون با عمدباکس می‌توانید خرید خوب و مطمئن و پرسودی را تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا