مهمانان حاج قاسم – شیمیشی

خبر دلخراشی بود جمعی از مردم محترم کشور و شهروندان خونگرم کرمانی که در عملیات تروریستی مظلوم واقع شده بودند، کت شهادت بر تن کردند و به دیدار دوستانشان که قصد زیارت قبر حاجی را داشتند، رسیدند. قاسم. اکنون در دیار میهمانان شهدای والامقام هستند، واقعا گرم است، فراقشان دردناک است و بازماندگانی که طعم تلخ فراق را چشیده اند، استراحت کنند که فراق از عزیزانشان سخت و ملال آور خواهد بود.
هرکسی که در روزهای مختلف طعم شراب را چشیده است، می داند که ترک آن دشوار است
موضوع روشن است. دشمنان اسلام و آزادی و استقلال ایران نمی خواستند یاد سردار سرافراز کشورمان و فرمانده شجاع و مخلص جبهه مقاومت زنده باشد. نمی دانند شهید سلیمانی زنده ماند و پس از شهادت زنده خواهد ماند و راه او که مایه مباهات مسلمانان و یاور همیشگی مستضعفان شد ادامه خواهد داشت. گواه این مدعا امروز جلوی چشم جهانیان است و مسئولان غزه و رشادت های جبهه از حضور حاج قاسم صحبت می کنند. امروز عزاداران شهدای کرمان از پیوند خود با سردار کاروان عشق و رفتن در راه روشن او می گویند.
ساربان را از حال چشم من بگو تا در روز بارانی شتر نگیرد
شهید در فرهنگ انقلاب ما انسان بزرگواری است که وارد خلوت الهی می شود و میهمان سفره دوست است. او مال دنیوی خود را فدای امر خود می کند، شهدای کرمان بهترین و محبوب ترین در نزد خداوند بودند که اجر شهادت را دریافت کردند، هر چند این عاشقان با چشمانی گریان ما را ترک کردند، اما مستحق اجر بودند. که به هر کسی ارزان است، داده نمی شود
در قضاوت در برابر آب حسرت و چشم گنهکاران ماندیم.
حاج قاسم که با جان و دل پذیرای مهمانانش بود به ما یاد داده بود که آداب و رسوم شهدا و آداب الهی بر کشتار بسم الله غلبه نمی کند و شهدای گلزار و شهدای کرمان ثابت کردند که دروازه شهادت باز است و صبح عاشقان شب فرا می رسد مثل شام روزه داران فردا خواهد بود.
ای صبح نشینان شب، روحم خسته از دیر بیدار ماندن مثل شام تند.
حال باید دل سوزان را با وصف شهدای کرمان آرام کرد، اما در این زمینه زبان و توصیف نمی تواند وصف سطح بالای عزیزانی که بر مزار حاج قاسم و خود مزار مشرف شدند. آنچه می توانیم بگوییم برای وصف آنها کافی نیست و با اینکه از عشق صحبت می شود، اما یکی از هزاران دغدغه دل آشکار نشده است.
تا اونجایی که شمردم از هزارتا فقط یکی در مورد عشقت گفتم
گرچه این عاشقان پاک رفته اند و شیرینی تولد زهرا مرضیه را خراب کرده اند، اما از یار خبر دارند و شاید مهمان حاج قاسم بر سر خان فاطمی باشند. محبتشان از دل ما نمی رود زیرا مشتاقانه شهد شهادت را در دامانشان ریختند و در حسرت یار نشدند. عشق آنها از بین نمی رود.
سعدی برای روزان آنلاین در دل نشستن جز روزان انجام نمی شود
و آخرین کلام این است که شهادت این عاشقان ماهیت ظالمانه و وحشیانه دشمنان مردم این آب و خاک را آشکار کرد و ایستادگی در برابر آنها با عزت و قدرت ادامه یافت. این اقدام شرم آور زمانی اتفاق افتاد که در غزه شاهد جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستیم، رنج دیدگان و نگران کودکان و زنان غزه به شهدای فلسطین پیوستند و امیدواریم که دعای خیر و عبادات ما باشد. شفاعت کنندگان پاسخ داده خواهند شد.
کافی است داستان را چندین بار بگویم، فقط برای کسانی که غمگین هستند گفته می شود

دکمه بازگشت به بالا