نقش‌آفرینی حاج قاسم در حوزه دیپلماتیک توطئه دشمنان را خنثی می کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار سرتیپ قربان محمد عاشری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در مسجد طفلان مسلم این شهرستان اظهار داشت: امروز به خاطر آزادسازی محور است. مقاومت از مکتب سلیمانی و راه و اندیشه او و دشمن اعتراف می کند که اعتقادات و معارف حاج قاسم امروز از زمان زنده بودنش مؤثرتر است.

وی همچنین گفت: یکی از آثار ذهن و روح حاج قاسم را می توان در حماس و مبارزان فلسطینی مشاهده کرد و گفت: حدود 50-60 سال پیش اسرائیل در یک جنگ شش روزه سه لشکر قدرتمند عربی و متحدانشان را شکست داد. اما امروز یک گروه کوچک نزدیک به او 90 روز است که در برابر ارتش اسرائیل مقاومت می کنند.

فرمانده ناحیه سمن الائمه ناجا با اشاره به اینکه حاج قاسم برای همه ادیان، مذاهب، اقوام و ملت ها مقدس است، تصریح کرد: نام حاج قاسم منجی مسیحیان، ایزدی ها، سنی ها، کردها است. و غیره. زن و مرد و از این رو عامل دشمن از شهادت حاج قاسم سلیمانی رنج فراوانی برد.

عاشری با بیان اینکه در همه جای دنیا وقتی نام حاج قاسم برده می شود به این معناست که مکتب و روش شهید سلیمانی نیز در آن استاد است. ناشناخته هستند و در مدارس انقلابی، اسلامی، امام و رهبری تحصیل می کنند.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی دارای عقیده و عقیده روشن و روشن و دارای روحیه اخلاص و تواضع، گرایش اخلاقی، حب مردم، خویشتن داری، ذوب ولایت، جهاد در راه خدا، شهدای طلبی، نفس خواهی بود. -ایثار و غیره و حتی در مسائل دیپلماتیک نیز نقش آفرینی کرد و همین امر باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه این نظام و انقلاب شد.

دکمه بازگشت به بالا