بلندترین قبرستان عمودی جهان که اسطوره فوتبال در آن دفن شده است+ تصاویر

در این گورستان قبرهایی با منظره دریا، جنگل های بارانی و یا چشم انداز ورزشگاه افسانه ای سانتوس وجود دارد.

به گزارش شیمیشی، قبرستان سانتوس برزیل که از آسمان و جنگل های سرسبز جنوب برزیل سر بر می آورد، مرتفع ترین قبرستان عمودی جهان است که در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.

لابی آن مانند لابی هتل است که در تمام طبقات ویولون شیرین و موسیقی ملایم پیانو پخش می شود.

این بنا که در منطقه ماراپه قرار دارد دارای 14 طبقه و دارای حدود 25000 قبر و 108 متر ارتفاع می باشد.

تعداد طبقات دو برابر خواهد شد و به 32 طبقه می رسد.

طولانی ترین قبرستان عمودی جهان که اسطوره فوتبال در آن دفن شده + عکس

بیش از 300 مهمان را می توان در اتاقی باشکوه برای مراسم خاکسپاری اسکان داد. صندلی های چرمی مشکی، کاشی های مرمر سفید و پنجره های بلند فضایی دوستانه به اتاق می دهند.

معمار آنتونیو آگوستو گفت: «مرگ به اندازه کافی سخت است. ما سعی کردیم همه چیز را انجام دهیم تا شرایط سخت را برای خانواده آسان تر کنیم.»

بنیانگذار طولانی ترین گورستان جهان آلتستوت است که ساخت “قبرستان عمودی” را در اواسط دهه 80 آغاز کرد.

در گورستان های معمولی هیچ اثری از دیوارهای سنگی تیره نیست. در پشت ساختمان یک جنگل بارانی سرسبز قرار دارد

از طبقات بالا، منظره ای از استادیوم ویلا بلمیرو سانتوس وجود دارد که پله بزرگ فوتبال در آن دستاوردهای فراوان خود را جشن گرفت. شایان ذکر است پله اسطوره دنیای فوتبال در طبقه نهم این قبرستان به خاک سپرده شده است.

طولانی ترین قبرستان عمودی جهان که اسطوره فوتبال در آن دفن شده + عکس

به دلیل گرمای شدید در برزیل، اجساد باید در عرض 24 ساعت پس از مرگ دفن شوند که زمان کمی برای خانواده ها برای آماده شدن برای مراسم خاکسپاری است و برای کمک به آنها، قبرستان عمودی 24 ساعته و 365 روز سال باز است. هر لایه دارای ردیف هایی از بلوک های شماره گذاری شده است که تا 150 قبر را شامل می شود. هر مقبره می تواند تا 6 جسد را در خود جای دهد و با سیستم هوا ساخته شده است.

به کسانی که برای شرکت در مراسم تشییع جنازه راه طولانی را طی می کنند، یک سوئیت برای اقامت شبانه ارائه می شود. همچنین یک رستوران کوچک در ساختمان و یک پرستار 24 ساعته وجود دارد. یک مانیتور صفحه تخت در لابی برنامه تشییع جنازه را نشان می دهد. روزنامه ها و مجلات در آنجا قرار داده می شوند تا شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه را در حالی که منتظر هستند مشغول نگه دارند.

طولانی ترین قبرستان عمودی جهان که اسطوره فوتبال در آن دفن شده + عکس

موزه ماشین در مرتفع ترین قبرستان جهان

طولانی ترین قبرستان عمودی جهان همچنین دارای یک باغ استوایی است، با یک آبشار و یک کافه کوچک روی پشت بام که می توانید از منظره آن لذت ببرید. شگفت آورتر اینکه این مجموعه دارای موزه اتومبیل های کلاسیک نیز می باشد و می توان از آن بازدید کرد.

طولانی ترین قبرستان عمودی جهان که اسطوره فوتبال در آن دفن شده + عکس

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا