حوادث

دستگیری زورگیران چاقو به دست در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ معدنچی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به حملات چاقو از سوی شهروندان در شرق تهران به یکدیگر، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شعبه ششم قرار گرفت. ایران. پلیس آگاهی تهران بزرگ. در این رابطه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند و مشخص شد این سرقت توسط دو نفر سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ انجام شده است.

گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام اول با روش های نوین و روش های علمی کشف جرم متهمان را شناسایی و متوجه شدند که این افراد افراد با سابقه ای هستند. همچنین پس از دریافت این اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه آن متهمان در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی، در عملیاتی ترکیبی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تحقیقات از متهمان دستگیر شده خاطرنشان کرد: این افراد در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره زورگیری از شهروندان در خیابان های شرق تهران اعتراف و آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

وی از کشف و ضبط اموال مسروقه از محل مخفی سرکرده این پرونده خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان در اختیار کارآگاهان شعبه ششم قرار گرفتند. پلیس آگاهی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا