اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزان لرستانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد پارسا نژاد در سخنانی با اشاره به اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر گفت: کاروان نشاط در مدارس و اختصاص حداقل یک ساعت از کلاس های آموزشی، برنامه های مفرح با اجرای هنرمندان عرصه تئاتر و موسیقی انقلابی از فعالیت های نوآورانه دهه فجر است که در مدارس برگزار می شود.

وی بر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی و معرفی پیشینه ایران و نقش مردم قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه در سه قسمت برگزار می شود. : دیروز، امروز و فردا. اخذ شده اندیشه استعمار، نشانه های استقلال و تأثیر انقلاب اسلامی بر استقلال ایران و نیز گسترش فرهنگ مقاومت در جهان، افول فرهنگ غرب و ایجاد تمدن جدید و ظهور. مناطق مورد بحث قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و هنر اردوها و اماکن آموزشی لرستان ارائه گروه سرود 1357 هیچکس دانش آموزی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آذین بندی و فضاسازی مدارس و کلاس های درس، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان المهفر برای چهار هزار دانش آموز، اجرای طرح زائر زیارت”.فجار” و دعوت از اولیاء دانش آموزان با بیان خاطراتی از دوران انقلاب و وقایع دهه 50 از مسابقات مختلف فرهنگی هنری منطقه ای و کشوری تجلیل و سایر برنامه های در نظر گرفته شده در سطح مدارس را اعلام کردند.

دکمه بازگشت به بالا