عمومی

۷۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۱۴ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از ۱۵ مرداد تا امروز ۱۶ مردادماه، یک هزار و ۴۲۷ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این دانشگاه ویزیت شدند که از این تعداد ۷۲۱ نفر. مردم مریض شدند در اصفهان نیز افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و در این مدت 161 نفر به مراکز بهداشتی درمانی منتقل شدند.

در حال حاضر ۶۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 168 بیمار کرونا از مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرهای تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی 24 ساعت گذشته 14 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که از این تعداد 6 نفر مبتلا و 2 نفر مشکوک به ابتلا به کرونا شدند.

همچنین بر اساس اعلام این نهاد، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک میلیون و 507 هزار و 434 بیمار مشکوک و مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند. و از این تعداد 501 هزار و 387 بیمار تحت درمان قرار گرفته اند. ویروس کرونا.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۵۶۵ نفر مشکوک و تایید شده بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۵۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

142 هزار و 276 بیمار کرونا از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

دکمه بازگشت به بالا